PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca przedstawiciela medycznego !!!!!!!!! › Re: Praca przedstawiciela medycznego !!!!!!!!!
    From: "BPX" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca przedstawiciela medycznego !!!!!!!!!
    Date: Sat, 31 May 2003 15:09:00 +0200

    Użytkownik "Magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bba28e$a3t$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Nie zapomnij że gdyby nie pomoc firm pacjeni nic już by nie mieli nawet
    czym
    > zmierzyć ciśnienia czy poziomu cukru we krwi.

    No tak robicie to oczywiście bezinteresownie, tak jak remont zamku pana
    Sośnierza :P
    i chyba trochę nadużywasz słowa pomoc, bo przecież te urządzenia to pacjent
    musi od was kupić, no chyba że rozdajecie za darmo to ja poproszę 2, bo
    jeden już sam sobie kupiłem, no ale co mi tam...

    >Działania repa to nie
    > rozdawanie biletów na Kanary.

    Nie, od tego są raczej biura podróży, i pewnie też zaprzeczysz że nie
    egzekwujecie informacji o ilości recept wypisanych przez lekarza, aby na tej
    podstawie zaprosić go na wyc... upps "konferencje" oczywiście

    > Po za tym jestem pewne że sam dasz lekarzowi łapówke jak bedzie chorował
    > ktoś z Twoich bliskich-bo bedzie Ci zależało na bardzo dobrej opiece.

    Tu masz racje, tak się już niestey nauczyliśmy...

    > Lekarze nie sa utrzymywani przez firmy farmacuetyczne.
    > Praca jak każda inna.

    Jasne, przecież trudnio żeby firmy pensje płaciły, to na szczęście reguluje
    ustawa o zawodzie lekarza, a że służba zdrowia to synonim zapaści to taskie
    działania faktycznie w naszej rzeczywistości są postrzegane jako pomoc

    Ale nie mów mi że czarne to białe i odwrotnie, owszem firmy musza działać i
    bez nich opieka zdrowotna była by ruiną średniowieczną gdzie laczono by przy
    pomocy rtęci, ale z drugiej strony lobby farmaceutyczne to najbardziej
    dochodowa gałęź i każda z firm poci się aby w tych 5 dyscyplinach gdzie
    ludzie najbardziej chorują sprzedawać swoje preparaty które mają tyle
    odpowiedników co firm je produkujących, dlatego dochodzi to takich rzeczy, a
    że nasz system zdrowotny, mentalny i wogóle jest kurew... korupcjogenny więc
    jest jak jest.

    pozdro i EOT bo to już mocno wychodzi poza tematykę grupy