PracaGrupypl.praca.dyskusje › FMCG ????????

  • 1. Data: 2005-06-03 18:22:16
    Temat: FMCG ????????
    Od: "JA" <m...@t...net>

    Czy mogłby mi ktos rozwinac ten skrót sektorze FMCG ???????????

  • 2. Data: 2005-06-03 18:26:06
    Temat: Re: FMCG ????????
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    JA napisał(a):

    > Czy mogłby mi ktos rozwinac ten skrót sektorze FMCG ???????????

    FMCG - określenie wykorzystywane w "marketingu", opisujące produkty
    pierwszej potrzeby i szybko rotujące w handlu. (skrót od ang. Fast
    Moving Consumer Goods) produkty często kupowane, codziennego użytku.

    --
    Pitt

  • 3. Data: 2005-06-03 18:26:37
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 03 Jun 2005 20:22:16 +0200, JA <m...@t...net>
    napisał:

    > Czy mog?by mi ktos rozwinac ten skrót sektorze FMCG ???????????

    ten ktos nazywa sie gogle.pl

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 4. Data: 2005-06-03 18:31:06
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Fri, 03 Jun 2005 20:26:06 +0200, Piotr Przewłocki

    > FMCG -

    Jestem za tym, zeby jednak w pewnych sytuacjach dawac wedke a nie ryby.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 5. Data: 2005-06-03 19:53:54
    Od: wild <w...@p...fm>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Jestem za tym, zeby jednak w pewnych sytuacjach dawac wedke a nie ryby.

    Zgadzam się, lecz zawsze kolejna taka sama informacja powiększa szansę
    wyszukiwania w googlach podobnych zagadnień....

    Wild