PracaGrupypl.praca.dyskusje › przerwy a dodatkowe dni pracy

  • 1. Data: 2005-06-03 21:24:10
    Temat: przerwy a dodatkowe dni pracy
    Od: "utrOne" <utr1@[wytnij_to]aster.pl>

    Witam, pracuje w systemie równoważnym zmianowym, 5 dni w tygodniu, dobowy
    wymiar czasu pracy wynosi 8 h. Przysługuje mi 15 minut przerwy dziennie,
    pracodawca daje mi 30 minut przerwy w zamian za to pracuje 2 dni w kwartale
    więcej.Czy ktoś wie czy można zrezygnować z takiej formy przerwy i
    wykorzystywać tylko 15 minut??Czy pracodawca ma prawo dodawać mi 2 dni do
    grafika czy może powinnam pracować 8:15??będę bardzo wdzięczna za pomoc

    .Karolina