PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca jako Przedstawiciel Handlowy?

  • 1. Data: 2003-08-20 18:26:13
    Temat: Praca jako Przedstawiciel Handlowy?
    Od: " Mareczek" <m...@N...gazeta.pl>

    Witam! Nurtuje mnie takie pytanie, jak PH znajduja klientow. Poniewaz na to
    stanowisko jest najwiecej ogloszen, postanowilem sie tym zainteresowac. Czy
    PH dzwonia najpierw do firm, czy jezdza od firmy do firmy, ale to juz
    podchodzi pod akwizycje. Jakie cechy powinien miec idealny PH. No i czy da
    sie w tym cos zarobic. Dzieki

  • 2. Data: 2003-08-21 07:11:32
    Temat: Re: Praca jako Przedstawiciel Handlowy?
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    Mareczek poranionymi paluchami wystukał/a nastepujące pierdoły:
> [...]
    > do firmy, ale to juz podchodzi pod akwizycje. Jakie cechy powinien
    > miec idealny PH. No i czy da sie w tym cos zarobic. Dzieki

    Wszystko zalezy od branzy w jakiej PH pracuje.
    exit

  • 3. Data: 2003-08-21 07:32:48
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik " Mareczek" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > PH dzwonia najpierw do firm, czy jezdza od firmy do firmy, ale to juz
    > podchodzi pod akwizycje. Jakie cechy powinien miec idealny PH. No i czy da

    oj da sie :)))) wszystko zalezy od tego - czym handlujesz

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 4. Data: 2003-08-21 09:02:34
    Od: "Gie Booyny" <h...@N...gazeta.pl>

    Mareczek <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > stanowisko jest najwiecej ogloszen, postanowilem sie tym zainteresowac. Czy
    > PH dzwonia najpierw do firm, czy jezdza od firmy do firmy, ale to juz

    Jak znajduje klientow? hmmm... wszystko zalezy od Twojej inwencji...
    Pracodawca wyposazy Cie w telefon, komputer (moze z Internetem ;-)),
    samochod (przewaznie) i bedzie czekal na wyniki...

    >Jakie cechy powinien miec idealny PH.

    Opisane w ofercie pracy; dyspozycyjny, ambitny... ;-)))))))

    >No i czy da sie w tym cos zarobic.

    Da sie. Ale wszystko zalezy od branzy.

    >Dzieki

    Prosze i pozdrawiam

    GieBooyny

  • 5. Data: 2003-08-21 09:19:47
    Od: "Tomasz`Hypnos`" <h...@p...fm>

    Użytkownik "Gie Booyny" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Mareczek <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Da sie. Ale wszystko zalezy od branzy.

    A np. sprzedaz kart kredytowych. Od czeghpo zaczac poszukiwanie klientow?
    Otworzyc ksiazke tel i dzwonic po wlascicielach firm?????? Jak "wy"
    Przedstawiciele to robicie? Kazdy ma swoj sposob ale prosze chociaz o
    jakies....

    > Prosze i pozdrawiam
    >
    > GieBooyny

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2003-08-21 10:17:16
    Od: "Gie Booyny" <h...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > Otworzyc ksiazke tel i dzwonic po wlascicielach firm?????? Jak "wy"
    > Przedstawiciele to robicie? Kazdy ma swoj sposob ale prosze chociaz o

    przyklady? hmmm... co mi zalezy ;-)))))

    Jezeli chodzi o karty to nie mam w tej dziedzinie
    zadnego doswiadczenia :-((
    Ale prawie rok pracowalem jako PHacz w firmie z branzy IT
    (dostep do Internetu, VoIP, Hosting itp.).Dodam, ze konkurenacja w tym
    sektorze w Wawie jest naprawde duuza.
    Pamietam, ze zaczynalem od tzw. 'przemialu masy'; czyli przede wszystkim
    telefony (ok 70-90 dziennie)
    i jak najwieksza liczba umowionych spotakan. W ruch szly internetowe
    bazy teleadresowe (pf.pl czy tez pkt.pl) a takze wszystko co dookola, czyli
    spisywanie nazw firm z samochodow sluzbowych, bilbordow, szukanie w prasie
    (dobre zrodlo ciekawych firm to Gazeta Praca :-))), znajowmi, znajomi
    znajomych. Na poczatku nie jest to zbyt przyjemne i motywujace, ale po
    jakims czaseie (3-4 m-ce), przynajmniej w moim przypadku, nastapil
    okres odcinania kuponow :-))).

    Bylo naprawde ciezko, ale sie oplacilo :-))

    Pozdrawiam!!!

    GieBooyny

  • 7. Data: 2003-08-21 10:39:18
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    > oj da sie :)))) wszystko zalezy od tego - czym handlujesz

    A tam, czym handlujesz!!! Mozna calkiem niezle wyjsc nawet na sznurku do
    snopowiazalki. Zalezy od PH, a nie od branzy.

    Sasza

  • 8. Data: 2003-08-21 12:52:48
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

> [...]
    > do firmy, ale to juz podchodzi pod akwizycje. Jakie cechy powinien
    > miec idealny PH. No i czy da sie w tym cos zarobic. Dzieki

    a wiec tak:

    w FMCG dostajesz ,,gotowy rejon,,z baza klientow u ktorych musisz zbierac
    zamowienia.Masz tez oczywiscie pozyskiwac nowych klientow co masz ustalone w
    planie.
    W IT-Telekomunikacja czyli B2B - przewaznie dostajesz aze klientow(rejon) i
    pozyskujesz nowych.Najwazniejsze sa swoje wlasne kontakty i znajomosci +
    klienci ktorzy sami przychodza.

    zarobki rozne w zaleznosci od miasta i od firmy w ktorej pracujesz.Stala
    pensja taka jaka sobie wynegocjujesz ( B2B) lub taka ktora jest w siatce
    plac na dane stanowisko.
    Duza prowizja od sprzedazy czy to platna jednorazowo(FMCG) czy tez
    jednorazowo i co miesiac z jednego kontraktu(IT)

    pozdrawiam
    exit

  • 9. Data: 2003-08-21 14:54:16
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Sasza" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A tam, czym handlujesz!!! Mozna calkiem niezle wyjsc nawet na sznurku do
    > snopowiazalki. Zalezy od PH, a nie od branzy.

    Zalezy i od PH i od branzy ale najwiecej zalezy od firmy ktora
    reprezentujesz ;)

    --
    Pozdro
    Da:-)Za
    GG#2164759
    d...@w...pl

  • 10. Data: 2003-08-21 14:58:00
    Od: "Da:-\)Za" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz`Hypnos`" <h...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]
    > Otworzyc ksiazke tel i dzwonic po wlascicielach firm?????? Jak "wy"
    > Przedstawiciele to robicie? Kazdy ma swoj sposob ale prosze chociaz o

    Leeee - to akwizycja - praca ciezka i niewdzieczna wymagajaca predyspozycji
    psychicznych ktore nie kazdy posiada.

    --
    Pozdro
    Da:-)Za