PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca jako Przedstawiciel Handlowy? › Re: Praca jako Przedstawiciel Handlowy?
    From: "Gie Booyny" <h...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca jako Przedstawiciel Handlowy?
    Date: Thu, 21 Aug 2003 10:17:16 +0000 (UTC)

    > A np. sprzedaz kart kredytowych. Od czeghpo zaczac poszukiwanie klientow?
    > Otworzyc ksiazke tel i dzwonic po wlascicielach firm?????? Jak "wy"
    > Przedstawiciele to robicie? Kazdy ma swoj sposob ale prosze chociaz o
    > jakies....

    przyklady? hmmm... co mi zalezy ;-)))))

    Jezeli chodzi o karty to nie mam w tej dziedzinie
    zadnego doswiadczenia :-((
    Ale prawie rok pracowalem jako PHacz w firmie z branzy IT
    (dostep do Internetu, VoIP, Hosting itp.).Dodam, ze konkurenacja w tym
    sektorze w Wawie jest naprawde duuza.
    Pamietam, ze zaczynalem od tzw. 'przemialu masy'; czyli przede wszystkim
    telefony (ok 70-90 dziennie)
    i jak najwieksza liczba umowionych spotakan. W ruch szly internetowe
    bazy teleadresowe (pf.pl czy tez pkt.pl) a takze wszystko co dookola, czyli
    spisywanie nazw firm z samochodow sluzbowych, bilbordow, szukanie w prasie
    (dobre zrodlo ciekawych firm to Gazeta Praca :-))), znajowmi, znajomi
    znajomych. Na poczatku nie jest to zbyt przyjemne i motywujace, ale po
    jakims czaseie (3-4 m-ce), przynajmniej w moim przypadku, nastapil
    okres odcinania kuponow :-))).

    Bylo naprawde ciezko, ale sie oplacilo :-))

    Pozdrawiam!!!

    GieBooyny