PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla socjologa?

  • 1. Data: 2003-06-27 16:08:19
    Temat: Praca dla socjologa?
    Od: "oldfox" <p...@p...wprost.pl>

    Witam
    Tak się własnie zastanaiwam nad pytaniem zawartym w temacie. Włąsnie moja
    dziewczyna skończyła kierunek socjologii i szuka pracy. Sama mówi że
    najprędzej to w jakies organizacji pozarządowej lub domach pomocy/opieki
    społecznej. Ja sam szczerez mówiąc nie mam pojęcia gdzie taka osoba może
    szukać zatrudnienia. Wydaję mi się że bez dodatkowych kursów lub zajęc
    typu pedagogika lub public relations ) to będzie bardzo trudno. Ma ktoś
    może jakiś pomysł albo zna osobę która skończyłą taki kierunke i pracuje w
    swoim zawodzie

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2003-06-27 16:15:23
    Temat: Re: Praca dla socjologa?
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-06-27 18:08:19 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *oldfox* skreślił te o to słowa:

> [...]
    > najprędzej to w jakies organizacji pozarządowej lub domach pomocy/opieki
    > społecznej. Ja sam szczerez mówiąc nie mam pojęcia gdzie taka osoba może

    Zalezy jaką specjalizacje konczyła.

    BTW w domach opeiki społecznej to pracuja ludzie po Studium Pracy
    Socjalnej, bo po socjologii sa do tego zupełnie nie przygotowani.

    > Wydaję mi się że bez dodatkowych kursów lub zajęc
    > typu pedagogika lub public relations ) to będzie bardzo trudno.

    Bedzie trudno, jesli dodatkowych kwalifikacji nie zdobywała w czasie
    studiów.
    Studia socjologiczne są tak mało czasochłonne, ze nie robienie czegos
    dodatkowo jest rownoznaczne z rejestracją w PUP po skonczeniu studiow.

    > Ma ktoś
    > może jakiś pomysł albo zna osobę która skończyłą taki kierunke i pracuje w
    > swoim zawodzie

    Jako socjolog mozna pracowac jak sie zostaje na Uczelni, na normalnym rynku
    pracy nie ma zatrudnienia na takich stanowiskach pracy.

    Ja skonczyłam socjologie rok temu. Tyle, ze od 3 roku studiow wiedziałam,
    ze chce pracowac w HR, totez załatwiłam sobie Indywidualny Tok studiów, i
    oprocz socjologii przebrnełam przez cała specjalizacje psychologii pracy,
    przez pare zajec na zarzadzaniu, i pare na prawie. W momencie skonczenia
    studiów do tego miałam 8 lat doswiadczenia zawodowego ( co prawda nie w
    HR), i jakos w tej chwili nie narzekam.

    Napisz, jaka specjalizacje konczyła, w jakiej dziedzinie chce pracowac itd.
    Bo gołemu socjologowi trudno cokolwiek zaproponowac.

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102