PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pewnie było ale ciekawe

  • 1. Data: 2003-06-27 15:52:20
    Temat: Pewnie było ale ciekawe
    Od: tommi <t...@i...stnet.pl>

    Witam

    Słuchajcie "dzieciaki" całe życie przed nami :)

    dzień z życia Polaka ......
    Wstaję rano, włączam moje japońskie radio, zakładam amerykańskie
    spodnie, wietnamski podkoszulek i chińskie tenisówki, po czym z
    holenderskiej lodówki wyciągam niemieckie piwo. Siadam przed koreańskim
    komputerem i w amerykańskim banku zlecam internetowe zakupy w Anglii,
    po czym wsiadam do czeskiego samochodu i jadę do francuskiego
    hipermarketu na zakupy. Po uzupełnieniu żarcia w hiszpańskie owoce,
    belgijski ser i greckie wino wracam do domu, siadam na włoskiej kanapie
    i szukam pracy w polskiej gazecie.
    Znowu nic...

    Zastanawiam się, dlaczego do cholery w Polsce nie ma pracy ...
    Pozdrawiam autora tego tekst
    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 2. Data: 2003-06-27 20:00:50
    Temat: Re: Pewnie było ale ciekawe
    Od: p...@e...pl

    hehe dobre :))

    Pozdrawiam
    Pawel Gasiorski
    www.e-gsm.pl

  • 3. Data: 2003-06-27 20:28:54
    Od: "PIECIA" <b...@g...pl>

    > hehe dobre :))

    tylko szkoda ze prawdziwe ;(

    Piecia

  • 4. Data: 2003-06-28 20:28:33
    Od: "LeBi" <n...@o...pl>

    po czym z
    > holenderskiej lodówki wyciągam niemieckie piwo.

    > po czym wsiadam do czeskiego samochodu
    Oj to już jest przestępstwo :)

  • 5. Data: 2003-06-29 08:16:51
    Od: "Piotr Lipski" <a...@W...pl>

    > po czym z

    > Oj to już jest przestępstwo :)

    Przecież nie napisał, że pije przed jazdą. Chyba, że uważasz za
    przeestępstwo używnie czeskich aut?
    Swoją drogą - nie ma pracy biedaczek ale samochód jest, internetowe zakupy,
    serek , wino - dobre życie. chyba pracy szuka z nudów?

    Piotr Lipski

  • 6. Data: 2003-06-29 10:10:39
    Od: "news.tpi.pl" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Lipski" <a...@W...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zakupy,
    > serek , wino - dobre życie. chyba pracy szuka z nudów?

    Rozmarzylam sie...

    Skoda oktawia? :)

    Pozdr.
    Ula

  • 7. Data: 2003-06-30 07:40:28
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "PIECIA" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tylko szkoda ze prawdziwe ;(

    Nie wszystko. Elektronika owszem, ale jaki % Polaków ma amerykańskie
    spodnie ) 0,00001. Rodzime wina sprzedają się wielokrotnie lepiej niż
    greckie, ale dobra pijmy więcej polskich win. Smak niewazny, ważne, że
    polskie. Podobnie jest z piwem choć tutaj jakość jest OK. Sprzedaz polskiego
    piwa jest wielokrotnie wieksza niż niemieckiego. Hiszpańskie owoce: nie
    sądzę aby były to jabłka, gruszki, czereśnie, chyba chodzi głównie o
    cytrusy - OK jedzmy polskie cytrusy! Niewiele osób ma konto w amerykańskim
    banku. Największą sprzedaż aut w Polsce ma Fiat Polska. Skody sa montowane w
    Poznaniu i robi to 2000 pracowników - proponuje nie kupować tych samochodów!
    Proponuje nie kupować w hipermarketach (ciekawe co na to tysiace pracowników
    tych zakładów pracy). Jaki procent Polaków je belgijskie sery?

  • 8. Data: 2003-06-30 09:21:58
    Temat: Odp: Pewnie było ale ciekawe
    Od: "Siara" <e...@w...pl>

    Użytkownik Piotr Lipski wrote:
    > Swoją drogą - nie ma pracy biedaczek ale samochód jest, internetowe
    zakupy,
    > serek , wino - dobre życie. chyba pracy szuka z nudów?

    A na to wszystko go stać z zasiłku dla bezrobotnych :)

    --
    Pozdrawiam Siara
    press: e...@w...pl

  • 9. Data: 2003-06-30 20:41:28
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    winetu napisał:

    > Proponuje nie kupować w hipermarketach (ciekawe co na to tysiace pracowników
    > tych zakładów pracy). Jaki procent Polaków je belgijskie sery?

    To już chyba za duża demagogia. Jak dla mnie hipermarkety są naroślą
    nowotworową w gospodarce - maksymalizują zysk kosztem dokładnie
    wszystkich uczestników rynku.

    Flyer

  • 10. Data: 2003-07-01 06:18:19
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    > To już chyba za duża demagogia. Jak dla mnie hipermarkety są naroślą
    > nowotworową w gospodarce - maksymalizują zysk kosztem dokładnie
    > wszystkich uczestników rynku.

    A konsumentów dlaczego?