PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaki biznes z 10 tys zl ?

  • 1. Data: 2003-06-27 15:18:56
    Temat: Jaki biznes z 10 tys zl ?
    Od: "Luk" <l...@w...pl>

    Czy ma ktos jakis pomysl co mozna zrobic z ok 10 tys. w duzym miescie
    wojewodzkim, brak lokalu. Czy da sie z tego rozpoczac jakis biznes? Ktos
    zaczynal podobnie? Co polecacie zeby na poczatku nie wtopic wszystkiego. W
    tym miescie jest juz chyba wszystko i nie wiem co wymyslic nowego, zwlaszcza
    ze kapital nie zbyt wielki.
    Wszelkie sugestie mile widziane, prosze piszcie jak najwiecej, z gory
    dzieki!

  • 2. Data: 2003-06-27 17:32:35
    Temat: Re: Jaki biznes z 10 tys zl ?
    Od: "MW" <m...@o...pl>

    graj u buka...np stawiasz 10 tys ze odra jutro przegra w intertoto i jesli tak
    sie stanie to juz masz 20....zeby odniesc sukces w biznesie trzeba
    ryzykowac...:)
    pozdr

  • 3. Data: 2003-06-27 18:56:57
    Od: jelen <j...@j...prv.pl>

    MW wrote:

    > graj u buka...np stawiasz 10 tys ze odra jutro przegra w intertoto i jesli
    > tak sie stanie to juz masz 20....zeby odniesc sukces w biznesie trzeba
    > ryzykowac...:)

    albo zawsze polowe tego co masz ;-)

    --
    pozdrawiam,
    jelen

  • 4. Data: 2003-06-27 19:47:31
    Od: p...@e...pl

    Może zainwestuj w telefony komorkowe?

    Pozdrawiam
    Pawel Gasiorski
    www.e-GSM.pl

  • 5. Data: 2003-06-28 07:15:46
    Od: " marek9993" <m...@N...gazeta.pl>

    p...@e...pl napisał(a):

    > Może zainwestuj w telefony komorkowe?

    Czy mozesz to sprecyzowac?

    Marek

  • 6. Data: 2003-06-28 07:20:07
    Od: " marek9993" <m...@N...gazeta.pl>

    Luk <l...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > ze kapital nie zbyt wielki.
    > Wszelkie sugestie mile widziane, prosze piszcie jak najwiecej, z gory

    Brak lawiny sugestii - sugeruje, ze za te pieniadze w duzym miescie
    wojewodzkim nic sie nie da zrobic, zwlaszcza ze "w tym miescie jest juz chyba
    wszystko".
    Chyba, ze jest sie nie lada drapieznikiem i sie kogos wygryzie :)
    Marek

  • 7. Data: 2003-06-28 07:36:36
    Temat: test
    Od: "Erwin Wojewoda" <p...@N...gazeta.pl>

    test

  • 8. Data: 2003-06-28 08:26:45
    Temat: Odp: Jaki biznes z 10 tys zl ?
    Od: "Abc" <a...@p...onet.pl>

    > Brak lawiny sugestii - sugeruje, ze za te pieniadze w duzym miescie
    > wojewodzkim nic sie nie da zrobic

    W to nie wierze :)

  • 9. Data: 2003-06-28 11:10:42
    Od: "Mariusz Lonca" <m...@N...gazeta.pl>

    marek9993 <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    Prawdopodobnie mozesz rozpoczac prace w serwisie....:) Czyzby za 10ooo pln?

  • 10. Data: 2003-06-28 11:12:06
    Od: "Mariusz Lonca" <m...@N...gazeta.pl>

    Luk <l...@w...pl> napisał(a):

    > Czy ma ktos jakis pomysl co mozna zrobic z ok 10 tys. w duzym miescie

    jak juz znajdziesz pomysl, to podziel sie nim. poniewaz nie mieszkamy w tym
    samym miescie, chetnie go wykorzystam :)