PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płatne staże w renomowanych zagranicznych korporacjach- gigaściema

  • 1. Data: 2003-06-27 14:42:17
    Temat: Płatne staże w renomowanych zagranicznych korporacjach- gigaściema
    Od: e...@b...pl

    mam znajomą studentkę 4 roku

    niezła jest generalnie nie gwiazda ale w miare kumata dziewczyna
    i wiecie co wygrała staż w Unileverze

    o mało ze szczęścia sie nie popłakała

    i co

    1. za darmo
    2. robi zaległe ksero
    3. układa kwity
    4. jest 3 razy P = przynieś podaj pozamiataj

    ok nie musi byc od razu kimś ważnym ale dlaczego taka firma mowi ze studenci
    będą brali czynny udział w tworzeniu projektów

    na zasadzie skocz mała przynieś szefowi kawe
    zrób ksero

    itd itp-

    ale jaja

  • 2. Data: 2003-06-27 20:15:24
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    e...@b...pl writes:

> [...]
    >
    > ok nie musi byc od razu kimś ważnym ale dlaczego taka firma mowi ze studenci
    > będą brali czynny udział w tworzeniu projektów

    standardowa praktyka w firmach przynajmniej w usa.
    jesli jestes na stazu to wiadomo, ze zwykle bedziesz sie zajmowac
    wlasnie "przynies wynies pozamiataj" a jak pokazesz, ze kumaty jestes,
    to moze ci pozwola brac udzial w projektach.

    nie zawsze tak jest, mozna trafic lepiej czy gorzej, ale tego nalezy
    sie spodziewac i nie ma sie co oburzac.

    jedyne, do czego mozna sie przyczepic to fakt, ze to za darmo, co zdje
    sie ciagle niezgodne z polskim prawem.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 3. Data: 2003-06-27 20:52:25
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    e...@b...pl news:4aac.00001379.3efc57c9@newsgate.onet.pl

    > mam znajomą studentkę 4 roku

    a nie "zaruchales jej na smierc", tak jak to piszesz na innych
    grupach? Zazwyczaj sie nie czepiam troli na grupie A, za bzdury ktore
    pisza na grupie B, ale wybacz, postami na pl.soc.seks i .towarzyskie
    stworzyeles sobie obraz calkowitego buraka IMHO

    -----
    Subject: szukam ryczącej 40_ki
    From: e...@b...pl
    Newsgroups: pl.soc.seks.towarzyskie

    tylko na priv

    zarucham Cie na śmierć
    ------

    ------
    Subject: dziełchy bierzeta do dzioba z połykiem fujary swoich
    leszczy???
    From: e...@b...pl
    Newsgroups: pl.soc.seks

    a?
    ------

    --
    :. http://www.raf256.com/from-news .: ~~~~~~~l-.~~~~~~\ SSN 688
    :.:. Rafal (at) Raf256 (dot) com .:.: ____| ]____, '--------

  • 4. Data: 2003-06-27 21:22:09
    Od: "MW" <m...@o...pl>

    > -----
    > Subject: szukam ryczącej 40_ki
    > From: e...@b...pl
    > Newsgroups: pl.soc.seks.towarzyskie
    >
    > tylko na priv
    >
    > zarucham Cie na śmierć
    > ------
    > ------
    > Subject: dziełchy bierzeta do dzioba z połykiem fujary swoich
    > leszczy???
    > From: e...@b...pl
    > Newsgroups: pl.soc.seks
    >
    > a?
    > ------

    ROTFL :)))) :)) ;) widze ze niezly buracek z edzia...hahah a po poziomie postow
    to widze ze do tego prawiczek....

  • 5. Data: 2003-06-28 10:55:39
    Od: f...@p...onet.pl

> [...]
    > pisza na grupie B, ale wybacz, postami na pl.soc.seks i .towarzyskie
    > stworzyeles sobie obraz calkowitego buraka IMHO

    Co nie oznacza ze w poprzednim poscie mial racje co
    do obowiazkow ludzi na stazu.

    FX

  • 6. Data: 2003-06-28 10:56:17
    Od: "Tomek Slota" <t...@z...wroc.pl>

    A ja znam parę pozytywnych przykładów. Tyle, że to były płatne staże. W
    Procter&Gamble i praktyki zagraniczne AIESEC. I po tym chyba najłatwiej
    rozróżnić ziarno od plewów - reguła jest taka, że na bezpłatnym stażu ani
    nie nauczysz się zbyt wiele, ani też potencjalny przyszły pracodawca nie
    doceni tego doświadczenia (no, chyba że to naprawdę bardzo znana firma).
    Oczywiście, ,,nulla regula sine exceptione''.

    Pozdr