PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla iżyniera- gdzie szukać???

  • 1. Data: 2003-07-14 19:35:06
    Temat: Praca dla iżyniera- gdzie szukać???
    Od: "Jaro735" <j...@o...pl>

    Gdzie świeżo upieczony inżynier powinien szukać pracy?? Czy są jakieś firmy
    pośredniczące/z bazą ofert, strony WW, ..etc z pracą
    wyłącznie dla inżynierów?
    Proszę o linki, namiary, sugestie...............

    Przejrzałem trochę ofert na cad.pl (jedyna strona z pracą dla inżynierów
    jaką znam), ale wymagają tam kilkuletniego doświadczenia

    Z góry dziękuje za pomoc!

    Dodam, że jestem absolwentem MEiL PW

  • 2. Data: 2003-07-14 20:27:26
    Temat: Re: Praca dla iżyniera- gdzie szukać???
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    "Jaro735" <j...@o...pl> wrote in message news:bev2a1$7d2$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Przejrzałem trochę ofert na cad.pl (jedyna strona z pracą dla inżynierów
    > jaką znam), ale wymagają tam kilkuletniego doświadczenia

    Witamy w klubie.

    Jeden link jest na 100% pewny http://www.mofnet.gov.pl/aktualnosci/index.php
    w ktorym znajdziesz opisy jak to jest dobrze i wogole warto zyc w POlsce w
    terazniejszych czasach.

    Pozdrawiam
    Janet

  • 3. Data: 2003-07-15 06:09:16
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    Jaro735 wrote:
> [...]
    > Przejrzałem trochę ofert na cad.pl (jedyna strona z pracą dla
    > inżynierów jaką znam), ale wymagają tam kilkuletniego doświadczenia

    http://www.bdi.com.pl ;)

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

  • 4. Data: 2003-08-21 22:57:00
    Od: "OutDOOR s.c." <o...@p...onet.pl>

> [...]
    http://www.mofnet.gov.pl/aktualnosci/index.php
    > w ktorym znajdziesz opisy jak to jest dobrze i wogole warto zyc w POlsce w

    To jest dobry link, po prawej stronie jakby wyszczególniono wszystkie zawody
    jakie się jeszcze nadaje uprawiać w tym kraju.

    Celnik, audytor wewnętrzny, poseł na sejm, premier, prezydent,
    parlamentarzysta, legislator, specjalista papierów wartościowych... itd.
    Tylko czemu wszystko WARSZAWA

    Th

    A i witamy kolegę w KluBIe (Klubie Bezrobotnych Inżynierów)