PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca chałupnicza - paranoja

  • 1. Data: 2004-02-01 21:18:45
    Temat: Praca chałupnicza - paranoja
    Od: "Tomek P" <t...@s...info>

    Witam!!

    Chodzi mi o prace chałupniczą ogólem.
    Jak bezobotny ma zdobyc pieniadze na te wszelakie katalogi, umowy i znaczki.

    Wysyla sie przewaznie po 2,3 znaczki a oni odsyłają w sumie wykorzystując
    jeden.
    Czy poczta polska skupuje znaczki?

    Pozdarwiam
    Tomek

  • 2. Data: 2004-02-01 21:30:23
    Temat: Re: Praca chałupnicza - paranoja
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Tomek P" <t...@s...info> napisał w wiadomości
> [...]
    znaczki.

    > Wysyla sie przewaznie po 2,3 znaczki a oni odsyłają w sumie wykorzystując

    Ktos na pewno zarabia na tych znaczkach.
    Przejzyj archiwa poprzez google i daj sobie spokoj z chalupnictwem.

    > Pozdarwiam
    > Tomek

    ---

  • 3. Data: 2004-02-01 21:39:14
    Od: "Tomek P" <t...@s...info>

    Witam!!

    Dawno juz sobie dalem spokoj ale chce po prostu wiedziec.
    Po drugie na razie mam klase maturalna technikum elektornicznego, a potem
    rozejrze sie za jakims stażem.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2004-02-02 19:25:07
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <kw1618@WSTAWIŁEM.PRZECIW.SPAMOM.interia.pl>

> [...]
    znaczki.

    > Wysyla sie przewaznie po 2,3 znaczki a oni odsyłają w sumie wykorzystując

    Słyszałe, ze ktoś po prostu miał kiosk z gazetami i różnymi drobiazgami i
    sprzedawał te znaczki, gdy ktoś kupował np. widokówkę.

    Krzysztof 'kw1618' [Warszawa-Ursynów]
    pisząc na priv usuń wstawkę antyspamową