PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile urlopu?

  • 1. Data: 2004-02-01 19:51:12
    Temat: ile urlopu?
    Od: "mjk" <m...@N...pl>

    Witam wszystkich grupowiczow!

    Prosze o porade w kwestii urlopu:

    Pracuje od 1 kwietnia 2003 roku - umowa o prace na czas nieokreslony.
    Prace zaczalem na ostatnim semestrze studiow. Dotychczas wykorzystalem 4 dni
    urlopu - 2 dni w grudniu 2003, 2 dni w styczniu 2004. Ile mam urlopu do
    wykorzystania w 2004 roku?

    Z tego co wczesniej wygooglalem (jeszcze przed 01.01.2004r.) wynikalo, ze
    nalezy mi sie jeden urlop (20 dni) do konca 2003 i caly 2004 rok. Czyli po
    wykorzystaniu 4 dni zostalo mi 16 do konca tego roku.

    Druga wersja gdzies zaslyszana: 15 dni za przepracowanych 9 miesiecy w 2003
    roku + 20 dni na 2004 rok. Czyli po wykorzystaniu 4 dni zostalo mi 31 do
    konca tego roku - z tym ze 11 do wykorzystania w pierwszym kwartale tego
    roku i 20 w czasie calego roku 2004.

    Jak to wyglada po 01.01.2004r.?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Pozdrawiam
    mjk

  • 2. Data: 2004-02-01 23:04:38
    Temat: Re: ile urlopu?
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "mjk" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nalezy mi sie jeden urlop (20 dni) do konca 2003 i caly 2004 rok. Czyli po
    > wykorzystaniu 4 dni zostalo mi 16 do konca tego roku.

    Tak, po wykorzystaniu 4 dni urlopu wypoczynkowego przysługuje jeszcze 16 dni
    do końca 2004 r., a następny urlop niestety dopiero w 2005 r.

    wa

  • 3. Data: 2004-02-02 17:35:03
    Od: Rafał <k...@g...zawsze.pl>

    Użytkownik waczek napisał:

    > Tak, po wykorzystaniu 4 dni urlopu wypoczynkowego przysługuje jeszcze 16 dni
    > do końca 2004 r., a następny urlop niestety dopiero w 2005 r.

    Dokładnie. Zdrowo się na tym naciąłem....
    Chciąłbym jeszcze uzupełnić, że w roku 2005, będziesz miał urlop liczony
    proporcjonalnie do przepracowanego okresu. Czyli za miesiąc styczeń 2
    dni, za luty też itd.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 4. Data: 2004-02-02 18:17:32
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Rafał" <k...@g...zawsze.pl> napisał w wiadomości

    > Chciąłbym jeszcze uzupełnić, że w roku 2005, będziesz miał urlop liczony
    > proporcjonalnie do przepracowanego okresu. Czyli za miesiąc styczeń 2
    > dni, za luty też itd.

    To uzupełnienie jest błędne.
    W dniu 01.01.2005 r. "mjk" nabędzie prawo do 20 dni urlopu wypoczynkowego za
    2005 r. (ma umowę o pracę na czas nieokreślony).

    Pozdrowienia

    wa