PracaGrupypl.praca.dyskusje › PROGRAM 21 - czy warto w to wejsc?

  • 1. Data: 2004-02-01 21:05:28
    Temat: PROGRAM 21 - czy warto w to wejsc?
    Od: "Tomek P" <t...@s...info>

    Witam!!!

    Zastanawia mnie dlaczego tyle ludzi to sprzedaje, oferuje.
    Tyle juz ofert tego samego ze na tym chyba nie idzie zarobic.
    Co o tym sądzicie?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2004-02-01 21:10:29
    Temat: Re: PROGRAM 21 - czy warto w to wejsc?
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    Użytkownik "Tomek P" <t...@s...info> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Zastanawia mnie dlaczego tyle ludzi to sprzedaje, oferuje.
    > Tyle juz ofert tego samego ze na tym chyba nie idzie zarobic.

    To ta część Amwaya? Jeśli dobrze skojarzyłem, to jest to nic innego, jak
    pranie mózgów :(

  • 3. Data: 2004-02-01 21:16:18
    Od: "Tomek P" <t...@s...info>

    Witam!!!

    Acha chodzi o te RAPORTY co sie kupuje za 20 zł, a jest ich 4;-)

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2004-02-02 14:43:27
    Od: "Tom" <t...@p...onet.pl>

    Program 21 to Amway, a ten był w modzie 10 lat temu.
    To już prędzej bym wszedł w inną sprzedaż bezpośrednią,
    nie kojarzącą się tak jednoznacznie źle.

    T.