PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca AlphaNet Sosnowiec › Praca AlphaNet Sosnowiec
    From: "mr. nobody" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca AlphaNet Sosnowiec
    Date: Wed, 13 Jul 2005 12:04:18 +0200

    Witam.

    Mam pytanie związane z planowanym zatrudnieniem w firmie AlphaNet w
    Sosnowcu. Czy ktoś może wie coś konkretniejszego o tej firmie niż
    ogólnikowe - zajmują się wirtualnym hostingiem. Dostałem propozycję
    podjęcia pracy na stanowisku kierowniczym w sieciach i zastanawiam się
    gdzie jest haczyk, zważywszy na fakt że nie mam wyższego wkształcenia a
    jedynie długoletnią praktykę w budowie sieci. Zostałem natomiast
    przyjęty z otwartymi ramionami i węszę tu jakiś podstęp.
    Prosiłbym osoby poinformowane o wypowiedzenie się na ten temat.

    Trackmaster burnt the bionic zip-splitter \\ eml g...@p...fm
    Breaknecking speed we drown ten pints of bitter \\ gg# 3403443
    We lean all day and some say that aint productive \\ gsm 503448358
    It all depends upon the demons that you're stuck with. (RM)