PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dla masazystki w spa - masaz tajski, ziołowy, stóp, indonezyjski kursy masazu tajskiego, stemplami ziolowymi warszawa szczecin krakow kurs szkolenie jogamasaz joga masaz spa

  • 1. Data: 2008-02-06 00:02:30
    Temat: praca dla masazystki w spa - masaz tajski, ziołowy, stóp, indonezyjski kursy masazu tajskiego, stemplami ziolowymi warszawa szczecin krakow kurs szkolenie jogamasaz joga masaz spa
    Od: kurs masaz tajski <m...@g...com>

    Pracodawca: Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona Sp. z o. o.

    Miasto zatrudnienia: Kraków

    Aplikacje można wysyłać na e-mail praca#farmona.pl ( w miejsce # wstaw
    @)
    Prosimy o stosowanie zasad składania aplikacji. Informacje na ten
    temat u dołu ogloszenia.

    nowe oferty pracy:
    Farmona Wellness & SPA w Krakowie poszukuje osób na stanowisko

    Terapeutki - Masażystki w SPA

    Wymagania konieczne:

    - Udokumentowana znajomość technik masażu:
    - masaż tajski Wat Po,
    - tradycyjny masaż indonezyjski,
    - tajski masaż refleksologiczny stop,
    - masaz tajskimi stemplami ziolowymi
    http://massagethai.info

    Sposób aplikowania: CV i List Motywacyjny
    Aplikacje można wysyłać na e-mail praca#farmona.pl ( w miejsce #*
    wstaw @)

    Ważne uwagi wysyłania CV i LM:

    Nie udzielamy informacji telefonicznie ani w siedzibie firmy osobom
    nie umówionym. Odpowiadamy tylko na wybrane oferty.

    Akceptujemy format *.doc , *.rtf , *.odt lub *.pdf .
    Prosimy przed wysłaniem dokumentów upewnić się , że rozmiar plików nie
    przekracza 3 MB
    (np. przy załaczonych zdjęciach) oraz nie nadawać wysyłanym e-mailom
    wysokiego priorytetu.
    Pliki CV i LM muszą być zapisane w postaci imię_nazwisko_cv i
    imię_nazwisko_lm

    Prosimy pamiętać o zamieszczeniu w dokumentach zgody na przetwarzanie
    danych osobowych
    na potrzeby rekrutacji ("Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
    osobowych przez firmę Farmona dla celów rekrutacji (zgodnie z ustawą o
    ochronie danych osobowych, dziennik ustaw
    nr 133, poz.883")
    http://massagethai.info

  • 2. Data: 2008-02-06 01:52:28
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    czyli jak? tak: p...@f...pl ?

    > Sposób aplikowania: CV i List Motywacyjny
    > Aplikacje można wysyłać na e-mail praca#farmona.pl ( w miejsce #*
    > wstaw @)

    A tu znowu zle: p...@f...pl :D

    Ja wiem, że raz wystarczy :D

  • 3. Data: 2008-02-06 10:10:03
    Od: kurs masaz tajski <m...@g...com>

    On Feb 6, 1:52 am, Juzek Kocimientka <k...@i...pl> wrote:

    > czyli jak? tak: p...@f...pl ?

    > A tu znowu zle: p...@f...pl :D
    >
    > Ja wiem, że raz wystarczy :D

    praca @ farmona.pl
    wyslij, dojdzie

  • 4. Data: 2008-02-07 23:44:44
    Od: "pampalini" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > @)
    > Prosimy o stosowanie zasad składania aplikacji. Informacje na ten
    A ja bym prosił o stosowanie zasad przyzwoitości w Unii Europejskiej(w której
    jesteśmy) i na całym cywilizowanym świecie czyli o podanie stawki lub
    przynajmniej zakresu.
    Jak dajecie ofertę kupna czyjejś pracy to jak na każdej giełdzie trzeba podać
    cene zakupu.Jak kogoś urządzi minimalna to i tak sie zgłosi a jak chce więcej
    to maksymalna lub będzie negocjował i tak wszyscy na tym dobrze wyjdą.
    Człowiek musi wiedzieć co będzie z tego miał a nie fatygował paliwo i czas na
    składanie komuś papierów na stół w przetargu którego sam nie wyceni bo u Was
    nie pracował.
    To nie czasy Gierka.Jak nie podajecie to można zakładać że stawka jest tak
    żenującą że nie warto jej upubliczniać i czy aby Firma jest nie poważna lub
    kiepsko zarządzana itp itd. co skłania do refleksji czy warto dla Was pracować.
    Oczywiście są tą tylko moje osobiste spostrzeżenia i pytania czysto retoryczne
    :)
    PS. Jesli stawki są negocjowalne-najczęstrze wytłumaczenie ( co w Polsce
    faktycznie nie wystepuje prawie nigdy) to i tak nalezaloby podac przyzwoity
    zakres.

  • 5. Data: 2008-02-08 15:12:58
    Od: kurs masaz tajski <m...@g...com>

    On Feb 7, 11:44 pm, "pampalini" <t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > faktycznie nie wystepuje prawie nigdy) to i tak nalezaloby podac przyzwoity

    oczywiscie, ze warunki finansowe pracy powinny byc zawarte w
    ogloszeniu - po prostu oszczedza to czas personalnemu przy
    przegladaniu dziesiatek/setek cv, kontaktowania sie z kandydatami.
    Niektorzy personalni potrzebuja uzasadnienia dla istnienia swych
    etatow - pewnie dlatego tak robia.

  • 6. Data: 2008-02-12 21:38:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    f.googlegroups.com kurs
    masaz tajski <m...@g...com> pisze:

    > oczywiscie, ze warunki finansowe pracy powinny byc zawarte w
    > ogloszeniu
    Ale nie są.

    - po prostu oszczedza to czas personalnemu przy
    > przegladaniu dziesiatek/setek cv
    Setki mejli, hmm...
    Przyczyńmy się zatem aby to była prawda.
    To gdzie to wysyłać? Na: p...@f...pl ?

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2008-02-14 15:47:07
    Od: kursy masazu tajskiego <m...@g...com>

    On Feb 12, 9:38 pm, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
> [...]
    >
    > Setki mejli, hmm...
    > Przyczyńmy się zatem aby to była prawda.

    najlepiej od razu na berdyczow

  • 8. Data: 2008-02-15 10:59:58
    Od: "hopsiup" <h...@s...pl>

    Użytkownik "kursy masazu tajskiego" <m...@g...com>