PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca › Re: Praca - sorki - długie i bez sensu
    From: "zairazki" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca - sorki - długie i bez sensu
    Date: Tue, 22 Oct 2002 08:07:51 +0100

    Użytkownik "Ready" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ap0d3b$qv2$2@news.onet.pl...
    > No to źle pamiętasz!
    To jest możliwe, parę latek minęło...

    > Nie chodzi mi tu o obronę Amway'a czy też tej piramidy finansowej jaką
    jest
    > Lever 21, czy też Program 21, czy też inne badziewia sprzedające
    Raporty od
    > 1 do 4 a co ciekawsze to jeszcze w różnych cenach od $1 do $5.
    Nic nie pisałem o piramidach finansowych. To badziewie jest poza moimi
    zainteresowaniami. Noooo, chyba, że analizujemy kondycję umysłową
    uczestników tych piramid, ale na analizę zera szkoda mi czasu.

    > Denerwuje mnie tylko niska świadomośc ludzi na zadany temat w stosunku
    do
    > ich nieodpartej chęci wynurzenia się, jacy to oni są wysztkowiedzący.
    Nie jestem wszystkowiedzący. Wspomniałem tylko, że kiedyś - parę lat
    temu, brałem udział w akcji rekrutacyjnej do jednej z sieci
    dystrybucyjnych Amway'a, która miała właśnie takie "21" w nazwie od 21%
    czegoś uzyskiwanego kiedyś coś tam. Mogło się zmienić.

    > Pytanie do Ciebie! Czy kiedykolwiek zainteresowałeś się Amway'em na
    tyle aby
    > posłuchać uważnie osób robiących ten biznes i czy sam podjąłeś
    przynajmniej
    > próby zaangażowania się w tego rodzaju działalność?
    Nie trafiłeś. Brałem udział w spotkaniach. Różnych sieci MLM "A".
    Uwaznie słuchałem propozycji. Mam dziś też kartę klienta z jakimś
    plusem. Regularnie dostaję zeitung organizacyjny, sorry za błąd -
    newspaper ?
    Ale pewnie za uważnie słuchałem i mózg mi się pienił od nadmiaru
    reklamowego prania :P

    > Jeśli nie, to pytam się! Na jakiej podstawie wyciągasz takie wnioski?
    Odpowiedź jak wyżej. Ciekawe, że dalsza tyrada oparta jest na milczącym
    założeniu, że nie wiem co to MLM i się wymądrzam. Wiem, i to świetnie.
    Uczestniczę też czynnie w dwóch innych - poza "A" - sieciach MLM
    mających w ofercie produkty zupełnie odmienne od oferty "A" i odróżniam
    je od prymitywnych piramid finansowych.

    > Czyżbyś całe swoje życie teraźniejsze i przyszłe opierał na
    pogłoskach,
    > informacjach uzyskanych od swoich znajomych (którzy nawiasem mówiąc,
    zapewne
    > też są specjalistami w tej dziedzine podobnie jak TY!),
    Ciekawy sposób argumentacji "ad hominem" czy jak się to pisze obecnie,
    "atak Gołoty poniżej gumki"? Ja jestem zero, moja argumentacja do kitu,
    a wspiera mnie gromadka ignorantów funta kłaków niewarta? Prawdziwy atak
    wyznawcy? Cóż, jak się popełni błąd w załozeniach, to i gmach
    argumentacji się sypie...

    > czy też może na
    > informacjach wyczytanych w gazetach typu SKANDAL (naszczęście już tego
    nie
    > sprzedają w Polsce, inaczej ten kraj dawno temu poszedł by na dno).
    Sprzedają inne. Głupota zawsze znajdzie nabywcę, tylko musi często
    zmieniać maski. Nie czytuję, nie rajcuje mnie to. Dzięki za informację -
    nawet nie wiedziałem, że gazeta SKANDAL zniknęła z rynku, nie śledzę
    tego segmentu rynku prasowego.

    > Tak się składa, że kiedyś JA podjąłem decyzję aby ten biznes
    sprawdzić, i
    > mogę Cię zapewnić że nie ma on nic wspolnego z łańcuszkami czy też
    > piramidami finansowymi.
    Ja też sprawdziłem ten biznes i parę innych MLM'ów, a doświadczeniami
    mógłbym obdzielić paru neofitów :P

    > Co z resztą zostało potwierdzone przez Polskie
    > Ministerstwo Finansów w 1997 roku. Mogę Ci również powiedzieć, że
    biznes ten
    > działa tak samo jak każdy inny
    Nie tak samo, co zresztą jest wykładane na ich szkoleniach w oczywisty
    sposób: to jest biznes taki jak każdy inny, ale MLM jest najwspanialszym
    rodzajem biznesu i tym się różni (od wróbla, że ma nóżkę, zwłaszcza
    jedną :-P ), a Wielkie "A" jest prawdziwą perłą w koronie MLM. Sorry
    Winnetou - sukces finansowy firmy + mieszczenie się w granicach
    obowiązującego prawa to trochę za mało aby biznes wynosić na piedestał.
    Przykład - proponowane przez Ciebie gdzieś dalej zajęcie się
    prostytucją - w welu krajach legalne, baaaardzo dochodowe, ale czy to
    jest najlepszy rodzaj biznesu, godny szerokiego promowania w
    społeczeństwie? A sutenerów jako rzutkich biznesmętów na salony i w
    szeregi władz państwowych tudzież lokalnych?

    > i wymaga tego samego co inne - czyli 100%
    > zaangażowania jeśli chcesz osiągnąć w nim sukces.
    MLM w wydaniu "A" i nie tylko wymaga czegoś więcej. IMVHO specyficznej
    odmiany wiary, nie tyle w siebie, ale w firmę i produkty. Przy okazji -
    jestem chemikiem, dla rozrywki studiuję wnikliwie podawane (skąpo)
    składy rozmaitych produktów oferowanych na rynku. Nie tylko te od "A"
    znacznie naruszają polskie prawo, podając te dane pokrętnie i - często
    bywa - w językach obcych, nagminnie mieszając polski z łaciną i danymi z
    katalogów producentów, przez co trudniej się domyślić o co chodzi.
    Dzięki temu wyrabiam sobie własny i poparty moją wiedzą fachową pogląd
    na "cudowne" właściwości wielu produktów. Zabawne, część z nich oferuje
    zalety, których nie ma i mieć nie może, bo w ich ujawnionym składzie nie
    ma odpowiednich substancji czynnych odpowiedzialnych za reklamowane
    efekty. Jak wygram miliony w Totka (w którego nie gram), to napiszę i
    bez trudu obronię doktorat na ten temat. Interdyscyplinarny zresztą.

    > Jeśli zechcesz prowadzić
    > restaurację, to aby osiągnąc sukces, będziesz musiał pracować ciężko i
    > często przeszło kilkanaście godzin dziennie, i to nikogo nie dziwi.
    Podobnie
    > jest tutaj. Wiem że często ludzie przesładzają idee tego biznesu i
    wciskają
    > innym ciemnotę, że leżąc w domu czy na plaży biznes sam będzie się
    rozwijał.
    Cieszę się, że zauważyłeś ten drobny fakt "przesładzania" tego biznesu.
    Oferuje się wszystkim wizję nicnierobienia na końcu tego biznesu, z
    której korzystają naprawdę nieliczni za - nikt tego nie neguje - ciężką
    i uczciwą pracę. Ale jak się przyjmuję do pracy za kelnera, to rozsądny
    pracodawca nie wmawia mi, że jak będę harował do zdechnięcia, to zostanę
    włascicielem restauracji i będę mógł oddać się słodkiemu nieróbstwu. W
    pozycji horyzontalnej na plaży. Na przykład dorabiając przyjemnym i
    dobrze płatnym płatnym seksem :P

    > Lecz właśnie taka jest mentalność Polaków, którzy chcieliby leżeć i
    > zarabiać! Moja propozycja ! - zajmijcie się prostytucją !!! Praca
    leżąca,
    > można zarobić całkiem niezłe pieniądze, no i daje przyjemność ;-)
    >
    > Tyle moich wynurzeń na ten temat :-) Aha, propozycja zajęcia się
    prostytucją
    > jest tylko przykładem, a nie propagowaniem tego stylu pracy czy też
    > namawianiem do niej.
    Tak też mam nadzieję została przyjęta.

    > pozdrawiam,
    > Ready

    PS - w biznesie są dobre obyczaje. M.in. odpowiada się POD cytowanym
    postem lub - jak wyżej - wcina się swoje komentarze. Bez komentarza.

    pozdrowionka Grupowiczom
    zairazki