PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca › Re: Praca
    From: "Ready" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca
    Date: Mon, 21 Oct 2002 10:12:57 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@acn.pl

    No to źle pamiętasz!

    Nie chodzi mi tu o obronę Amway'a czy też tej piramidy finansowej jaką jest
    Lever 21, czy też Program 21, czy też inne badziewia sprzedające Raporty od
    1 do 4 a co ciekawsze to jeszcze w różnych cenach od $1 do $5.
    Denerwuje mnie tylko niska świadomośc ludzi na zadany temat w stosunku do
    ich nieodpartej chęci wynurzenia się, jacy to oni są wysztkowiedzący.

    Pytanie do Ciebie! Czy kiedykolwiek zainteresowałeś się Amway'em na tyle aby
    posłuchać uważnie osób robiących ten biznes i czy sam podjąłeś przynajmniej
    próby zaangażowania się w tego rodzaju działalność?

    Jeśli nie, to pytam się! Na jakiej podstawie wyciągasz takie wnioski?
    Czyżbyś całe swoje życie teraźniejsze i przyszłe opierał na pogłoskach,
    informacjach uzyskanych od swoich znajomych (którzy nawiasem mówiąc, zapewne
    też są specjalistami w tej dziedzine podobnie jak TY!), czy też może na
    informacjach wyczytanych w gazetach typu SKANDAL (naszczęście już tego nie
    sprzedają w Polsce, inaczej ten kraj dawno temu poszedł by na dno).

    Tak się składa, że kiedyś JA podjąłem decyzję aby ten biznes sprawdzić, i
    mogę Cię zapewnić że nie ma on nic wspolnego z łańcuszkami czy też
    piramidami finansowymi. Co z resztą zostało potwierdzone przez Polskie
    Ministerstwo Finansów w 1997 roku. Mogę Ci również powiedzieć, że biznes ten
    działa tak samo jak każdy inny i wymaga tego samego co inne - czyli 100%
    zaangażowania jeśli chcesz osiągnąć w nim sukces. Jeśli zechcesz prowadzić
    restaurację, to aby osiągnąc sukces, będziesz musiał pracować ciężko i
    często przeszło kilkanaście godzin dziennie, i to nikogo nie dziwi. Podobnie
    jest tutaj. Wiem że często ludzie przesładzają idee tego biznesu i wciskają
    innym ciemnotę, że leżąc w domu czy na plaży biznes sam będzie się rozwijał.
    Lecz właśnie taka jest mentalność Polaków, którzy chcieliby leżeć i
    zarabiać! Moja propozycja ! - zajmijcie się prostytucją !!! Praca leżąca,
    można zarobić całkiem niezłe pieniądze, no i daje przyjemność ;-)

    Tyle moich wynurzeń na ten temat :-) Aha, propozycja zajęcia się prostytucją
    jest tylko przykładem, a nie propagowaniem tego stylu pracy czy też
    namawianiem do niej.

    pozdrawiam,
    Ready