PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pozwolenie na pracę na zachodzie

  • 1. Data: 2003-06-18 01:07:48
    Temat: Pozwolenie na pracę na zachodzie
    Od: Krzysztof Trybowski <t...@g...pl.invalid>

    Witam

    Czy orientujecie się, jaka jest procedura przyznawania pozwolenia na pracę
    dla studentów np. w Holandii?

  • 2. Data: 2003-06-18 04:38:41
    Temat: Re: Pozwolenie na pracę na zachodzie
    Od: Toshi <bonza[spam]@wp.pl>

    Krzysztof Trybowski wrote:

    > Witam
    >
    > Czy orientujecie się, jaka jest procedura przyznawania pozwolenia na
    > pracę dla studentów np. w Holandii?
    A trzy razy mamy sie orientowac?!
    Nie. Orientujemy sie najwyzej raz...

    --
    Dariusz
    pager 0642299084

  • 3. Data: 2003-06-18 06:38:44
    Temat: Re: racę na zachodzie
    Od: Krzysztof Trybowski <t...@g...pl.invalid>

    On Wed, 18 Jun 2003 06:38:41 +0200, Toshi wrote:

    > A trzy razy mamy sie orientowac?!
    > Nie. Orientujemy sie najwyzej raz...

    Ojej, wyluzuj. Co, nigdy nie zdarzyło ci się, że połączenie internetowe
    nawalało i serwer nie potwierdził nadania wiadomości? :P

  • 4. Data: 2003-06-18 09:16:36
    Temat: Odp: Pozwolenie na pracę na zachodzie
    Od: "irek" <i...@o...pl>

    > Czy orientujecie się, jaka jest procedura przyznawania pozwolenia na pracę
    > dla studentów np. w Holandii?

    tylko i wylacznie takie pozwolenie mozna zalatwic na miejscu w Polsce ( w
    ambasadzie ) na podstawie staran poczynionych przez pracodawce oraz
    dokumentow przeslanych przez pracodawce
    kazdy kto obiecuje Tobie lub mowi Ci inaczej to zwykly oszust

    pozdr
    irek

  • 5. Data: 2003-06-18 13:07:04
    Od: "Agnieszka Mazur" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Trybowski" <t...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:gxz1xldgcuys.dlg@trybik.mamut.zax.pl...
    > Witam
    >
    > Czy orientujecie się, jaka jest procedura przyznawania pozwolenia na pracę
    > dla studentów np. w Holandii?

    Był na ten temat wczoraj artykuł na onecie chyba wyciągniety z dzialu Unia
    Europejska. Nie mam jednak linku ale mam treść jak Cię interesuje to prześlę
    Ci w piątek na priv.

    AM