PracaGrupypl.praca.dyskusje › studia podyplomowe

  • 1. Data: 2003-06-18 04:33:58
    Temat: studia podyplomowe
    Od: "Tweety23" <s...@i...pl>

    co sądziecie o wycenie nieruchomości są po tym szanse na znalezienie pracy?

  • 2. Data: 2003-06-18 05:13:41
    Temat: Re: studia podyplomowe
    Od: "Paweł Schmidt" <a...@n...neurosoft.net>

    Użytkownik "Tweety23" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > co sądziecie o wycenie nieruchomości są po tym szanse na znalezienie
    pracy?

    Jeśli zostanie wprowadzony podatek katastralny to na pewno szanse wzrastają
    :-)

    P.

  • 3. Data: 2003-06-18 10:21:08
    Od: "KarolS" <t...@c...sz>

    jak już skończysz studia podyplomowe szacowania i wyceny nieruchomości za
    który zabulisz nieźle to masz jeszcze odbyć 6 miesięczną praktykę (płatną
    ale przez Ciebie)
    i możesz zdawać egzamin płatny niezależnie od wyniku
    odsetek zdających pozytywnie procentowo niski do 10%
    A potem tylko powalcz o zlecenia z istniejącymi na rynku albo poszukaj
    pracy.
    Praca jest ale niekoniecznie super płatna. Choć jak w każdej dziedzinie
    jesteś dobry dasz sobie radę.
    Twój wybór
    Pozdrawiam
    Stachu

  • 4. Data: 2003-06-19 04:46:41
    Od: "Tweety23" <s...@i...pl>

    słyszałam, że odsetek zdających to ok. 50%> --

  • 5. Data: 2003-06-19 04:52:25
    Od: "Tweety23" <s...@i...pl>

    koleżanka chodzi na takie studia w Krakowie na Politechnice, zastanaiwiam
    sie czy to są dobre studia dla osób, które nie są po budownictwie i nie mają
    np. uprawnień do sporządzania kosztorysów

  • 6. Data: 2003-06-19 09:51:50
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

> [...]
    mają
    > np. uprawnień do sporządzania kosztorysów

    znajomy skończył takie studia -a był po ekonomii!

    pozdr
    Krzysiek

  • 7. Data: 2003-06-21 14:18:53
    Od: "excile" <d...@k...net.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:bcs15f$8o8$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Tweety23" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > mają
    > >
    > znajomy skończył takie studia -a był po ekonomii!
    >
    > pozdr
    > Krzysiek

    ja skonczylem takie studia a z wyksztalcenia jestem mgr Historii. Jednak
    dalej nie szedlem. W tym srodowisku jest podobnie jak w srodowisku
    adwokatow. Trudno sie przebic, trudno o prace bo zlecenia ida od zanjomych
    do znajomych itd

    pzdr
    dc