1. Data: 2004-08-19 20:35:13
Temat:Praca zdalna a lista obecności.
Od:"r...@g...pl" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry wieczór.

Byłem dziś na rozmowie w jednej firmie, w skrócie mam tam pracować na
umowe o prace, w umowie jest miejsce wykonywania pracy etc. wszystko tak,
jak powinno być w umowie o prace, z tym że z pewnych przyczyn (mniejsza
z tym jakich) większość prac będę wykonywał zdalnie z domu, i
faktycznie w firmie będe się pojawiał niezbyt często. W pewnym
momencie wynikła kwestia jak roziwązać sprawe listy obecności? Ponoć
lista musi być podpisywana codziennie, żeby się PIP nie uczepił w razie
kontroli. I tu nasuwa sie pytanie jak to rozwiązać aby wszystko było
zgodnie z przepisami?
Właściwie to nie jest mój problem, ale mnie interesuje :) więc proszę
o podsunięcie jakiegoś rozwiązania.

Rygel

2. Data: 2004-08-21 13:35:40
Temat:Re: Praca zdalna a lista obecności.
Od:Agnieszka <a...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

r...@g...pl wrote:

> [...]
>zgodnie z przepisami?
>Właściwie to nie jest mój problem, ale mnie interesuje :) więc proszę

umowa o prace z nielimitowanym czasem pracy...
lub inne tego typu warunki... typu umowa "zawod wolny"
wtedy nie obowiazuje cie wogole podpisywanie listy obecnosci.

lacze pozdrowienia
Agnieszka

3. Data: 2004-08-21 14:20:46
Od:"Drag" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@g...pl> napisał

> proszę o podsunięcie jakiegoś rozwiązania.

normalnie podpisujesz liste obecności w domu i wysyłasz pocztą, lista
obecności jest tam gdzie pracujesz, jak tak roiłem i było ok