PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca zdalna a lista obecności.

  • 1. Data: 2004-08-19 20:35:13
    Temat: Praca zdalna a lista obecności.
    Od: "r...@g...pl" <r...@g...pl>

    Dobry wieczór.

    Byłem dziś na rozmowie w jednej firmie, w skrócie mam tam pracować na
    umowe o prace, w umowie jest miejsce wykonywania pracy etc. wszystko tak,
    jak powinno być w umowie o prace, z tym że z pewnych przyczyn (mniejsza
    z tym jakich) większość prac będę wykonywał zdalnie z domu, i
    faktycznie w firmie będe się pojawiał niezbyt często. W pewnym
    momencie wynikła kwestia jak roziwązać sprawe listy obecności? Ponoć
    lista musi być podpisywana codziennie, żeby się PIP nie uczepił w razie
    kontroli. I tu nasuwa sie pytanie jak to rozwiązać aby wszystko było
    zgodnie z przepisami?
    Właściwie to nie jest mój problem, ale mnie interesuje :) więc proszę
    o podsunięcie jakiegoś rozwiązania.

    Rygel

  • 2. Data: 2004-08-21 13:35:40
    Temat: Re: Praca zdalna a lista obecności.
    Od: Agnieszka <a...@b...com.pl>

    r...@g...pl wrote:

> [...]
    >zgodnie z przepisami?
    >Właściwie to nie jest mój problem, ale mnie interesuje :) więc proszę

    umowa o prace z nielimitowanym czasem pracy...
    lub inne tego typu warunki... typu umowa "zawod wolny"
    wtedy nie obowiazuje cie wogole podpisywanie listy obecnosci.

    lacze pozdrowienia
    Agnieszka

  • 3. Data: 2004-08-21 14:20:46
    Od: "Drag" <d...@n...com.pl>

    Użytkownik <r...@g...pl> napisał

    > proszę o podsunięcie jakiegoś rozwiązania.

    normalnie podpisujesz liste obecności w domu i wysyłasz pocztą, lista
    obecności jest tam gdzie pracujesz, jak tak roiłem i było ok