PracaGrupypl.praca.dyskusje › 32% podatek dochodowy narusza konstytucyjną sprawiedliwość społeczną - zdaniem RPO

  • 1. Data: 2009-07-14 15:58:11
    Temat: 32% podatek dochodowy narusza konstytucyjną sprawiedliwość społeczną - zdaniem RPO
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    http://e-podatki.dashofer.pl/?sect=art&id=10827&wa=N
    -P0929&sid=207525313&adr_no=E097809&adr_em=304438

    --
    AMD Phenom II X4 940 Black Edition 3000@3650MHz || Gigabyte GA-MA790GP-DS4H
    ATI Radeon HD3300 (DirectX10) 128MB DDR3 1333MHz || Zalman ZM600-HP (600W)

  • 2. Data: 2009-07-14 16:43:48
    Od: mihau <m...@g...com>

    Pozostaje więc z nadzieją czekać, że to samo zdanie podzieli Trybunał
    Konstytucyjny.

    --
    mihau

  • 3. Data: 2009-07-14 18:06:38
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 14 Jul 2009 09:43:48 -0700 (PDT), mihau
    <m...@g...com> wrote:

    >Pozostaje więc z nadzieją czekać, że to samo zdanie podzieli Trybunał
    >Konstytucyjny.

    Jasne. W podskokach.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 4. Data: 2009-07-14 19:16:40
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Jasne. W podskokach.

    Zaraz zaraz, ale jak byly trzy stawki to bylo ok?

  • 5. Data: 2009-07-14 19:19:23
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Artur" <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
> [...]
    > System(TM); G-Force Protection - S-ATA150 || 160GB
    > LG DVDRW/DL GSA-H66N || Samsung DVDRW/DL SH-S202N

    Eno chlopie nie wyspecyfikowales myszki, klawiatury, krzeselka, kubka, no i
    najwazniejsze - kapcioszki, gdzie kapcioszki???!!!

  • 6. Data: 2009-07-14 19:51:55
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 14 Lip, 18:43, mihau <m...@g...com> wrote:
    > Pozostaje więc z nadzieją czekać, że to samo zdanie podzieli Trybunał
    > Konstytucyjny.

    czekam na zaskarzenie zroznicowanych stawek VAT :>

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 7. Data: 2009-07-14 20:03:06
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 12:51:55 -0700 (PDT), glos <g...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

    >czekam na zaskarzenie zroznicowanych stawek VAT :>

    A towary/usługi to są objęte postanowieniami konstytucji? Trzeba je chronić? :)

    --
    Sławomir Szyszło

  • 8. Data: 2009-07-14 20:28:15
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 14 Lip, 22:03, Sławomir Szyszło <s...@C...pl> wrote:
    > Dnia Tue, 14 Jul 2009 12:51:55 -0700 (PDT), glos <g...@p...onet.pl>
    > wklepał(-a):

    > A towary/usługi to są objęte postanowieniami konstytucji? Trzeba je chronić? :)

    A podatek VAT to placa koncowi odbiorcy=obywatele czy same towary/
    uslugi? :)

    A precyzyjniej chodzi mi nie o podatek jako taki, a o jego
    zroznicowane stawki i co gorsza - o zgrozo - zwolnienia przedmiotowe i
    podmiotowe. Naruszaja sprawiedliwosc (przepraszam za wyrazenie)
    spoleczna :>

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 9. Data: 2009-07-14 20:37:23
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Tue, 14 Jul 2009 13:28:15 -0700 (PDT), glos <g...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >zroznicowane stawki i co gorsza - o zgrozo - zwolnienia przedmiotowe i
    >podmiotowe. Naruszaja sprawiedliwosc (przepraszam za wyrazenie)

    Ale każdy "końcowy kupujący" płaci przecież tak samo, niezależnie od tego ile
    zarabia? Nie liczę tu firm, bo to inna bajka.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 10. Data: 2009-07-14 23:13:28
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 14 Jul 2009 21:16:40 +0200, "Ghost" <g...@e...pl>
    wrote:

    >Zaraz zaraz, ale jak byly trzy stawki to bylo ok?

    "OK" w sensie: "niesprzeczne z Konstytucją"? Było OK. Teraz też jest
    OK. Wniosek szanpana Rzecznika przepadnie tak samo, jak niedawno
    przepadł wniosek tego śmiesznego pana, któremu nie chce się zapinać
    pasów.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com