PracaGrupypl.praca.dyskusje › Opieka nad Dzieckiem - Poznań

  • 1. Data: 2009-07-15 01:40:43
    Temat: Opieka nad Dzieckiem - Poznań
    Od: "Magda" <m...@o...pl>

    Kocham dzieci, zwierzęta i kwiaty. Nie mam nałogów. Jestem osobą pogodną,
    cierpliwą, opiekuńczą, z poczuciem humoru, pomysłową, energiczną,
    odpowiedzialną, sumienną, obowiązkową i konsekwentną w działaniu. Mam 32
    lata. Najchętniej zaopiekuję się Dzieckiem w wieku pow. 2 lat, z okolicy
    Rataj, Starołęki lub Wildy - w miejscu Jego zamieszkania. Kontakt:
    m...@o...pl

  • 2. Data: 2009-07-15 06:27:07
    Temat: Re: Opieka nad Dzieckiem - Poznań
    Od: yaro <y...@y...ya>

> [...]
    > cierpliwą, opiekuńczą, z poczuciem humoru, pomysłową, energiczną,
    > odpowiedzialną, sumienną, obowiązkową i konsekwentną w działaniu. Mam 32

    jesli istnieje kobieta o takich cecha charakteru to chetnie bym ja poznal :D

    P.S.
    czy cuda nadal sie zdarzaja ?

    --
    yaro

  • 3. Data: 2009-07-15 10:30:11
    Od: jQ <j...@s...pl>

    Dnia środa, 15 lipca 2009 03:40, człowiek imieniem Magda
    <m...@o...pl> zamieścił wiadomość
    <h3jcks$7ql$1@nemesis.news.neostrada.pl> o treści:

    > Kocham dzieci, zwierzęta i kwiaty. Nie mam nałogów. Jestem osobą pogodną,
    > cierpliwą, opiekuńczą, z poczuciem humoru, pomysłową, energiczną,
    > odpowiedzialną, sumienną, obowiązkową i konsekwentną w działaniu.
    Chcesz o tym podyskutować? Bo do tego ta grupa służy. Ale lepsze będzie
    pl.sci.psychologia