PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ponowne wysłanie aplikacji o pracę

  • 1. Data: 2008-05-06 05:55:25
    Temat: Ponowne wysłanie aplikacji o pracę
    Od: "lusterus" <T...@o...pl>

    Jeżeli dana osoba odbyła rozmowę o pracę jakiś czas temu (1,5 miesiąca) i
    została odrzucona (lepszy kandydat) to czy dopuszczalne jest ponowne
    wysłanie swojego CV na to samo stanowisko. Rozmowa była dwustopniowa.
    Pierwszy etap został przebyty pomyślnie, dopiero na drugim (rozmowa z innymi
    ludźmi) oferta została odrzucona. Jak na taką sytuację popatrzyłby
    pracodawca - pozytywnie uważając, że osobie bardzo zależy na tej pracy i
    mimo porażki chce dalej próbować a więc warto dać jej szansę pracy czy też
    od razu zostanie skreślony?

  • 2. Data: 2008-05-06 06:12:09
    Temat: Re: Ponowne wysłanie aplikacji o pracę
    Od: "Jackare" <1...@p...pl>

    > Jak na taką sytuację popatrzyłby pracodawca - pozytywnie uważając, że
    > osobie bardzo zależy na tej pracy i mimo porażki chce dalej próbować a
    > więc warto dać jej szansę pracy czy też od razu zostanie skreślony?

    Jeżeli Ci zależy, to wyślij - nic przez to nie tracisz, ale IMHO powinieneś
    podkreślić np w LM że aplikujesz ponownie aby nie pomyslano że u Ciebie
    panuje chaos i nie wiesz gdzie wysyłasz aplikacje.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2008-05-06 07:37:29
    Od: " " <f...@g...pl>

> [...]
    > wysłanie swojego CV na to samo stanowisko. Rozmowa była dwustopniowa.
    > Pierwszy etap został przebyty pomyślnie, dopiero na drugim (rozmowa z

    Ponowne skladanie w tym samym procesie rekrutacji jest bez sensu.

    Gdy pracodawca ponowi ogolna oferte (nowy proces) to juz lepiej.
    Choć gdyby było w tej osobie to "coś" to po braku efektu z pierwzsego
    procesu, pracodawca moglby ponownie przeczesac baze .
    Widoczenie tego nie robi , bo wie ze tam juz nic nie zajdzie

  • 4. Data: 2008-05-06 07:55:21
    Od: "lusterus" <T...@o...pl>

    > Ponowne skladanie w tym samym procesie rekrutacji jest bez sensu.
    >
    > Gdy pracodawca ponowi ogolna oferte (nowy proces) to juz lepiej.

    Właśnie rzecz w tym, że to jest nowy proces rekrutacji na to stanowisko.
    Firma jest na etapie ciągłego rozwoju i sukcesywnie potrzebują nowych
    pracowników do tego działu.

    > Choć gdyby było w tej osobie to "coś" to po braku efektu z pierwzsego
    > procesu, pracodawca moglby ponownie przeczesac baze .
    > Widoczenie tego nie robi , bo wie ze tam juz nic nie zajdzie

    Też się zastanowiam czy to ma sens i jedyne co mi przychodzi do głowy to
    to, że takim manewrem unaocznię pracodawcy, że (jakkolwiek to brzmi) porażki
    mnie nie zniechęcają i bardzo zależy mi na tej konkretnej pracy. Oczywiście
    w trakcie przekazywania mi przez telefon wiadomości o odrzuceniu mojej
    kandydatury usłyszałem standardową regułkę, że jak coś się pojawi nowego to
    się odezwą. Wolałbym mieć możliwość przesłania aplikacji bezpośresnio do
    tego działu i tych samych ludzi co mnie odrzuciłi niż ponownie do pracownika
    HR, który co jest wielce prawdopodobne stwierdzi, że jeśli raz się nie udało
    no to nie ma sensu przesyłać mojego podania drugi raz do działu, do którego
    aplikuję.

  • 5. Data: 2008-05-06 08:25:45
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > mnie nie zniechęcają i bardzo zależy mi na tej konkretnej pracy. Oczywiście

    Zgadza się, to jest bardzo pozytywny aspekt u kandydata.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 6. Data: 2008-05-06 10:02:00
    Od: " " <f...@g...pl>

    porażki
    Oczywiście
    > Zgadza się, to jest bardzo pozytywny aspekt u kandydata.

    Pozytywny ,że nie słucha tego co się do niego mówi ,czy ew. że jest
    upierdliwy .
    Ja bym dał spokój i poszukał gdzie indziej.
    Odpowiedz była : NIE JESTEŚMY ZAINTERESOWANI

  • 7. Data: 2008-05-06 10:07:33
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > upierdliwy .
    > Ja bym dał spokój i poszukał gdzie indziej.
    > Odpowiedz była : NIE JESTEŚMY ZAINTERESOWANI

    Ale jest też taka możliwość: "poprzednio nie byliśmy zainteresowani, bo
    znalazł się ktoś lepszy - tym razem może się nikt lepszy nie znaleźć i
    będziemy zainteresowani".

    Co oczywiście nie wyklucza sytuacji, że kandydat po prostu nie spełniał
    wymagań minimalnych i firma nie była nim zainteresowana bezwarunkowo.

  • 8. Data: 2008-05-06 12:41:54
    Od: "lusterus" <T...@o...pl>

    Wysłałem. Tak czy inaczej niczego nie tracę. Najwyżej oleją moją aplikację
    lub się trochę ponabijają z mojej namolności. Napisałem w LM, że mimo iż
    miałem okazję do zaprezentowania się na rozmowie kwalifikacyjnej to
    postanowiłem spróbować jeszcze raz przekonać do mojej kandydatury i takie
    tam teksty o dużej determinacji do pracy.

  • 9. Data: 2008-05-06 13:43:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fvota7$hue$1@nemesis.news.neostrada.pl Jackare
    <1...@p...pl> pisze:

    > Jeżeli Ci zależy, to wyślij - nic przez to nie tracisz
    Hmmm..., czyżby?
    Chociaż... może i w niektórych przypadkach to racja.
    Jak się czegoś nie ma to nie można tego stracić.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2008-05-10 08:17:42
    Od: "@(odwroc_przed_maupa).wp.pl" <""z_domu_do_pracy\"@(odwroc_przed_maupa).wp.pl">

    Użytkownik f...@g...pl napisał:

> [...]
    > upierdliwy .
    > Ja bym dał spokój i poszukał gdzie indziej.
    > Odpowiedz była : NIE JESTEŚMY ZAINTERESOWANI

    ja kiedyś aplikowałem drugi raz na to samo stanowisko i mnie przyjeli.
    wiec twoj tok myslenia nie pasuje do wszystkich firm.