PracaGrupypl.praca.dyskusjePonowne wysłanie aplikacji o pracę › Re: Ponowne wysłanie aplikacji o pracę
    From: "lusterus" <T...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ponowne wysłanie aplikacji o pracę
    Date: Tue, 6 May 2008 09:55:21 +0200

    > Ponowne skladanie w tym samym procesie rekrutacji jest bez sensu.
    >
    > Gdy pracodawca ponowi ogolna oferte (nowy proces) to juz lepiej.

    Właśnie rzecz w tym, że to jest nowy proces rekrutacji na to stanowisko.
    Firma jest na etapie ciągłego rozwoju i sukcesywnie potrzebują nowych
    pracowników do tego działu.

    > Choć gdyby było w tej osobie to "coś" to po braku efektu z pierwzsego
    > procesu, pracodawca moglby ponownie przeczesac baze .
    > Widoczenie tego nie robi , bo wie ze tam juz nic nie zajdzie

    Też się zastanowiam czy to ma sens i jedyne co mi przychodzi do głowy to
    to, że takim manewrem unaocznię pracodawcy, że (jakkolwiek to brzmi) porażki
    mnie nie zniechęcają i bardzo zależy mi na tej konkretnej pracy. Oczywiście
    w trakcie przekazywania mi przez telefon wiadomości o odrzuceniu mojej
    kandydatury usłyszałem standardową regułkę, że jak coś się pojawi nowego to
    się odezwą. Wolałbym mieć możliwość przesłania aplikacji bezpośresnio do
    tego działu i tych samych ludzi co mnie odrzuciłi niż ponownie do pracownika
    HR, który co jest wielce prawdopodobne stwierdzi, że jeśli raz się nie udało
    no to nie ma sensu przesyłać mojego podania drugi raz do działu, do którego
    aplikuję.