PracaGrupypl.praca.dyskusje › okres wypowiedzenia

  • 1. Data: 2008-05-06 07:18:04
    Temat: okres wypowiedzenia
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    zostalem przyjety na okres probny 2.05 po 3 miesiaczach 2.08 zostalem
    zatrudniony na okres nieokreślony, teraz mija 3 lata i pytanie:
    od kiedy obejmuje mnie 3 miesieczny okres wypowiedzenia ?
    dzieki z apomoc

    rt

  • 2. Data: 2008-05-06 14:00:38
    Temat: Re: okres wypowiedzenia
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fvp0nc$8bt$1@inews.gazeta.pl rt <x...@N...gazeta.pl>
    pisze:

> [...]
    > zatrudniony na okres nieokreślony, teraz mija 3 lata i pytanie:
    > od kiedy obejmuje mnie 3 miesieczny okres wypowiedzenia ?
    Od momentu kiedy okres pracy u danego pracodawcy przekroczył 3 lata.
    Wlicza się wszystkie rodzaje umów.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-05-06 14:01:59
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fvpoa2$rl$2@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > Wlicza się wszystkie rodzaje umów.
    Umkło mi, muszę doprecyzować - wszystkie rodzaje umów o pracę.

    --
    Jotte

  • 4. Data: 2008-05-06 19:19:26
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Tue, 6 May 2008 07:18:04 +0000 (UTC), "rt"
    <x...@N...gazeta.pl> zakodowal:

    >zostalem przyjety na okres probny 2.05 po 3 miesiaczach 2.08 zostalem
    >zatrudniony na okres nieokreślony, teraz mija 3 lata i pytanie:
    >od kiedy obejmuje mnie 3 miesieczny okres wypowiedzenia ?

    Gdybyś złożył wypowiedzenie w marcu - miałbyś miesięczny okres
    wypowiedzenia.
    Wypowiadając już 1 kwietnia - masz trzymiesięczny okres wypowiedzenia.
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2008-05-07 07:16:24
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    > Gdybyś złożył wypowiedzenie w marcu - miałbyś miesięczny okres
    > wypowiedzenia.
    > Wypowiadając już 1 kwietnia - masz trzymiesięczny okres wypowiedzenia.

    czyli okres pracy do dnia złozenia wypowiedzenia + okres wypowidzenia nie
    moze przekroczyć 3 lat jeżeli chce skorzytac z miesiecznego okresu
    wypowiedzenia ?

    dziekuje za pomoc

    rt

  • 6. Data: 2008-05-07 14:48:09
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Wed, 7 May 2008 07:16:24 +0000 (UTC), "rt"
    <x...@g...pl> zakodowal:

    >czyli okres pracy do dnia złozenia wypowiedzenia + okres wypowidzenia nie
    >moze przekroczyć 3 lat jeżeli chce skorzytac z miesiecznego okresu
    >wypowiedzenia ?

    Dokładnie