PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polskie znaki

  • 1. Data: 2004-02-03 17:31:30
    Temat: Polskie znaki
    Od: "Marcin Korytkowski" <m...@m...pl>

    Ustawiam w Outlook Express kodowanie Środkowoeuropejskie (czyli jak mi się
    wydaje ISO 8859-2) a moderator zwraca mi ogłoszenie z tekstem żeby zakodować
    w formacie ISO 8859-2. Co mam zrobić ?

  • 2. Data: 2004-02-03 18:27:36
    Temat: [OT] Pytanie do autora wątku
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    Użytkownik "Marcin Korytkowski" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Ustawiam w Outlook Express kodowanie Środkowoeuropejskie (czyli jak mi się
    > wydaje ISO 8859-2) a moderator zwraca mi ogłoszenie z tekstem żeby
    zakodować
    > w formacie ISO 8859-2. Co mam zrobić ?

    Zadanie dla autora wątku, za 100 pkt: znajdź choć jeden szczegół łączący
    Twój post z tematyką grupy. Nagrodą będzie okazja do zapoznania się z
    działaniem Usenet - u i sensem podziału go na grupy :)

  • 3. Data: 2004-02-03 18:27:54
    Temat: Re: Polskie znaki
    Od: "mikl" <i...@w...to.poczta.onet.pl>

    "Marcin Korytkowski" <m...@m...pl> wrote in message
    > Ustawiam w Outlook Express kodowanie Środkowoeuropejskie (czyli jak mi się
    > wydaje ISO 8859-2) a moderator zwraca mi ogłoszenie z tekstem żeby
    zakodować
    > w formacie ISO 8859-2. Co mam zrobić ?

    zadac to pytanie na odpowiedniej grupie ?

    nie wysylac outlookiem, no nie wiem juz sam :]

    pozdr.
    mikl

  • 4. Data: 2004-02-03 18:55:28
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-02-03 18:31, osoba przedstawiająca się jako "Marcin Korytkowski"
    napisała:

    > Ustawiam w Outlook Express kodowanie Środkowoeuropejskie (czyli jak mi się
    > wydaje ISO 8859-2) a moderator zwraca mi ogłoszenie z tekstem żeby zakodować
    > w formacie ISO 8859-2. Co mam zrobić ?

    Nie no Panie Prezesie :-)))
    Wybrać Europa Środkowa ISO zamiast Europa Środkowa Windows. Wysłac posta
    w tekst a nie w html.
    Pomocne informacje na http://evil.pl/pip/czytniki.html

    Jakaś robota w oddziale się szykuje?
    Może może być zdalnie ?

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 5. Data: 2004-02-04 07:51:16
    Temat: Re: [OT] Pytanie do autora wątku
    Od: "marcin" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> napisał w wiadomości

> [...]
    > Twój post z tematyką grupy. Nagrodą będzie okazja do zapoznania się z
    > działaniem Usenet - u i sensem podziału go na grupy :)

    Oto interesujący cię fragment, pochodzący z
    http://www.usenet.pl/opisy/pl.praca.oferowana.FAQ

    proponuję przeczytanie całego tekstu choć raz i późniejsze wypowiadanie się

    "O warunkach umieszczenia ogłoszenia na grupie pl.praca.oferowana
    można dyskutować na grupie pl.praca.dyskusje.

    Tam też można zgłaszać wszelkie sugestie, uwagi i zastrzeżenia co do
    pracy moderatora."

  • 6. Data: 2004-02-04 09:28:35
    Od: "Kolorus" <l...@p...fm>

    narzedzia/opcje/wysylanie/format wysylanie do grup dyskusyjnych - ZWYKLY
    TEKST/ustawienia zwyklego tekstu - MIME

    pozwodzenia
    Cyber