PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pole Zainteresowania w CV

  • 31. Data: 2007-12-06 12:58:41
    Temat: Re: Pole Zainteresowania w CV
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    pl...

    > Koledzy nie wiedza i probuja jakies dryfy stosowac.
    > Naprawde nie znasz slowa "varsawianista"?
    > No np. takie Majewski czy s.p. Kasprzycki...

    Nie wszystko da się nazwać. Istnieje słowo warsawianista
    (varsavianista) i wiadomo o kogo chodzi. Jednak nie powstało odpowiednie
    słowo dotyczące Londynu, jak również w Lodnynie Anglik nie będzie
    wiedział o co chodzi w słowie "varsavianista" nawet jeśli zostanie ono
    prawidłowo przetłumaczone. Należy to bardziej traktować jak idiom.

    To tak jak z dżojstikiem, można - na siłę - przetłumaczyć go jako
    kijek do zabawy, ale po co?

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 32. Data: 2007-12-06 13:07:21
    Od: "vauxhall" <v...@n...org>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
    > Spadam, szkoda mojego czasu.
    > Adios

    Nareszcie! powodzenia w szukaniu pracy w Londynie na odleglosc ;)
    pa i nie wracaj tu juz

  • 33. Data: 2007-12-06 13:08:16
    Od: "vauxhall" <v...@n...org>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:fj8rls$uqf$10@news.onet.pl...
    > To tak jak z dżojstikiem, można - na siłę - przetłumaczyć go jako
    > kijek do zabawy, ale po co?

    Wlasciwszym slowem bedzie penis

  • 34. Data: 2007-12-06 20:20:40
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Koledzy nie wiedza i probuja jakies dryfy stosowac.
    > Naprawde nie znasz slowa "varsawianista"?

    ehh..
    nie chodzi o to, co to słowo znaczy wg. Ciebie lub co powinno znaczyć, lecz o
    to, jakie znaczenie przypisze do tego rekruter (biorąc poprawkę na to, co
    ludzie wypisują o sobie m.in. właśnie nadużywając znaczeń słów). Jak myślisz,
    czy rekruter automatycznie uzna Cię za "światowej sławy Londynistę", czy za
    kolesia, który już naprawdę nie wiedział co wpisać ?
    I jak zaklasyfikuje "bierność/czynność" Twojego hobby (patrz post Immony) ?
    Praktycy ostrzegają Cię przed taką sytuacją, a Ty swoje.
    Napisz po prostu, że jesteś jednym z najlepszych "Londynistów" w Polsce i
    wszystko będzie jasne :).

    e.

  • 35. Data: 2007-12-09 20:21:37
    Od: "r2r" <a...@g...pl>

    "vauxhall" <v...@n...org> wrote in message
    > Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > Nareszcie! powodzenia w szukaniu pracy w Londynie na odleglosc ;)
    > pa i nie wracaj tu juz
    Cicho, to wariat...
    (cytat: "Vabank I")