PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki "złotej rączki IT"

  • 1. Data: 2007-12-02 14:32:33
    Temat: Zarobki "złotej rączki IT"
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Witam !
    Jest człowiek, który pracuje w firmie od 7 lat (5 lat na stanowisku
    serwisanta sprzętu komputerowego+ pomoc administratorowi sieci), a od dwóch
    lat zajmuję się samodzielnie wszystkim, co jest związane z zarządzaniem i
    administrowaniem sieciami komputerowymi. Firma ma 24 serwery - linux. Na
    serwerach - routing, DNS, www, poczta, statystyki itp. Sieci wykonane w
    technologii lan/wifi w stosunku 60/40 %. Około 800 ludzi w sieciach.
    Miasto w południowo-wschodniej Polsce.
    Jakich zarobków może oczekiwać ?
    Pozdrawiam !
    WOJO

  • 2. Data: 2007-12-02 15:24:51
    Temat: Re: Zarobki "złotej rączki IT"
    Od: zbyszek <m...@d...pl>

    WOJO pisze:
> [...]
    > serwerach - routing, DNS, www, poczta, statystyki itp. Sieci wykonane w
    > technologii lan/wifi w stosunku 60/40 %. Około 800 ludzi w sieciach.

    OT

    800 ludzia i 24 serwery 8-), powinno być najmniej 8000 na tyle maszyn.

    Wg mnie szef po odliczeniu kosztów nie ma sie czym z nim dzielić w
    zamian za to co robi. Niech zwolni swojego szefa i bierze całą tą kase z
    abonamentów dla siebie, to by była godziwa pensja.
    pozdr
    ZK

  • 3. Data: 2007-12-10 10:09:36
    Od: <t...@o...pl>

    gfgtre nhjdgtry5gweuatd6sf dfhtsdytr sebsdyutkdrs sdbd
    lsdusdutyvsuir
    fdgkdro