PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma Winuel z Wrocławia

  • 1. Data: 2007-12-02 22:47:02
    Temat: Firma Winuel z Wrocławia
    Od: z/svc <z/svc@>

    Witam,

    Czy mogę prosić jakieś komentarze o firmie Winuel z Wrocławia?
    Rozważam aplikowanie o pracę w tej firmie, ale nic o niej nie wiem i
    chętnie się dowiem od Was, jeśli to tylko możliwe :)

    --
    z/svc

  • 2. Data: 2007-12-03 07:35:00
    Temat: Re: Firma Winuel z Wrocławia
    Od: "yig" <y...@o...pl>

    > Czy mogę prosić jakieś komentarze o firmie Winuel z Wrocławia?
    > Rozważam aplikowanie o pracę w tej firmie, ale nic o niej nie wiem i
    > chętnie się dowiem od Was, jeśli to tylko możliwe :)

    http://eoe.pl/node/68

    Pzdrv,
    yig

  • 3. Data: 2007-12-03 09:19:11
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Mon, 3 Dec 2007 08:35:00 +0100, "yig" <y...@o...pl> wrote:

    >http://eoe.pl/node/68

    I o to chodziło, serdeczne dzięki :)

    --
    z/svc

  • 4. Data: 2007-12-03 12:04:03
    Od: "r2r" <a...@g...pl>

    "z/svc" <z/svc@> wrote in message
> [...]
    > Rozważam aplikowanie o pracę w tej firmie, ale nic o niej nie wiem i
    > chętnie się dowiem od Was, jeśli to tylko możliwe :)

    Ja byłem kiedyś tylko na rozmowie - był kolo techniczny i jakieś babsko z
    hr.
    Kolo - ok, zadawał konkretne pytania i był całkiem miły, ale to babsko zanim
    dało mi szansę odpowiedzi na postawione pytanie już zadawało następne. W
    sumie miałem wrażenie, że chce mnie wyprowadzić z równowagi.
    Widać było juz na starcie, że za normalnie to tam nie jest. Teraz jestem w
    ie i mam to w nosie.
    pozdro

  • 5. Data: 2007-12-03 12:28:49
    Od: daniel <d-wasyl@NO_SPAM.gazeta.pl>

> [...]
    > następne. W sumie miałem wrażenie, że chce mnie wyprowadzić z równowagi.
    > Widać było juz na starcie, że za normalnie to tam nie jest. Teraz jestem

    Miałem podobne wrażenia.
    Ale widzę, że podobnie jest w wielu tzw. super firmach IT.
    No coż a poźniej wypracowaliśmy 300 % zysku a szary pracownik nie ma
    nawet dobrego sprzetu do pracy.

  • 6. Data: 2007-12-11 23:49:27
    Od: ja_ty <j...@g...pl>

    Już kiedyś pisałem ale mogę powtórzyć:

    Zależy jakich informacji oczekujesz.

    Firma należy do grupy Sygnity i za jakiś czas przestanie istnieć pod
    obecna nazwą.
    Firma realizuje wiele kontraktów i posiada wiele działów, w każdym
    pracuje sie inaczej.

    Obecnie sprawa wygada tak że polityka zarządu firmy spowodowała odpływ
    około 100 osób tylko z Winuela (tj. ponad 10 %), jeszcze pewnie jakaś
    cześć zwolni sie i jeszcze kilka pewnie zostanie zwolnionych w ramach
    trwającej restrukturyzacji.

    Obecnie firma ma troszkę nóż na gardle bo brakuje ludzi do realizacji
    kontraktów, (patrz wyżej), a z drugiej strony brakuje gotówki(poczytaj o
    kłopotach finansowych Sygnity) żeby zatrudnić ludzi.

    Jeżeli oczekujesz:
    - fajnej atmosfery w firmie - to jest super
    - pracy w ciekawych projektach w różnych technologiach - to też jest
    - pracy w komfortowych warunkach - z tym różnie, część to duże spore
    sale w których siedzi 10-12 osób, a cześć to pokoje kilku osobowe.
    - zarobki - średnie, ile wytargujesz na początku tyle będziesz miał, z
    premiami to różnie, ogólnie nigdy nie wiadomo za co, kiedy oraz dlaczego
    w takiej wysokości. Nowy system premiowania to jakaś farsa. Jak będziesz
    chciał podwyżki to musisz zagrozić odejściem. Okazuje się że lepsze
    zarobki są w starym ComputerLand, jednak nie ma co liczyć na jakieś
    uśrednianie w ramach połączenia.
    - rozwoju kariery :):):):):)
    - szkoleń - brak
    - ekstra bonusów - brak

    Jeżeli zatrudniasz się jako programista, to nie licz na jakiś fajny
    sprzęt, administrator tego pilnuje żeby nie było za dobrze, czyli
    komputer standard + monitor CRT(jakiś stary co sie jeszcze nie rozleciał).

    Podsumowując:

    - jeżeli jesteś po studiach i nie masz za dużo doświadczenia a chcesz je
    zdobyć to jak najbardziej polecam firmę, można sie wiele nauczyć.
    - jeżeli jesteś super specjalistą i chcesz kosić kasę - to zapomnij,
    większość specjalistów już odeszła z tego powodu.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2007-12-12 20:39:59
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Wed, 12 Dec 2007 00:49:27 +0100, ja_ty <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    >- jeżeli jesteś super specjalistą i chcesz kosić kasę - to zapomnij,
    >większość specjalistów już odeszła z tego powodu.

    Bardzo dziękuję za Twojego posta.

    --
    z/svc