PracaGrupypl.praca.dyskusje › orzeczenie lekarskie i kontynuacja L4

  • 1. Data: 2003-04-14 08:17:43
    Temat: orzeczenie lekarskie i kontynuacja L4
    Od: "Romek" <n...@s...pl>

    Witam,

    Zalozmy, ze jest taka sytuacja: lekarz orzecznik zus stwierdza po (bardzo
    powierzchownym badaniu) ze jestem zdolny do pracy, czyli tak naprawde
    natepnego dnia po badaniu wygasa mi waznosc L4. Ja tego samego dnia ktorego
    bylo badanie ide do innego lekarza ktrory stwierdza taka zwykla grype. czy
    takim przypadku jezeli wysle zwolnienienie do zus to mi uznaja to ze bylem
    chory i wyplaca chorobowe za ten czas kiedy mialem grype ? Dodam, ze juz nie
    mam pracy, jednak kiedy chorowalem bylem na okresie wypowiedzenia.

    pozdrawiam,
    R.R.

  • 2. Data: 2003-04-14 18:29:07
    Temat: Re: orzeczenie lekarskie i kontynuacja L4
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "Romek" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > pozdrawiam,
    > R.R.
    > nie musisz wcale iść do innego lekarza .Jeżeli orzecznik zus przerwał ci
    zwolnienie (możesz dalej kontynuować tę chorobe) zanosisz ponownie
    zwolnienie.
    Na przyszłość jak tracisz pracę to idz do specjalisty na dłuższe zwonienia
    do 6 mies.a nie na grypę np.na kręgosłup tu orzecznik tak łatwo nie przerwie
    zwolnienia.
    Powodzenia