PracaGrupypl.praca.dyskusjePodpis na ofercie pracy przesyłanej meilem? › Podpis na ofercie pracy przesyłanej meilem?
    From: "Regent" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Podpis na ofercie pracy przesyłanej meilem?
    Date: Wed, 6 Apr 2005 12:49:55 +0200

    Witam

    zastanawiam sie nad pewną kwestią. Ogłoszeniodawcy umozliwiają przesyłanie
    aplikacji w sp. pracy zarowno droga tradycyjna jak i elektroniczna.
    Wysylając jednak swój list motywacyjny, w nim m.in. klauzulę dot. zgody na
    przetwarzanie danych osobowych nie mam mozliwości złożenia osobistego własno
    recznegopodpisu.
    Trudno za podpis uznać napisane w wordzie imię i nazwisko (choćby nawet
    kursywą ;-)

    Może problem jest sztuczny, i robie przysłowiowej igły widły, ale ja powinno
    się rozwiązać ten problem?
    Jak firmy patrzą na pisma bez rzeczywistego podpisu?

    Pozdrawiam
    Regent