PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile powiedzieć na rozmowie

  • 1. Data: 2006-08-09 18:15:11
    Temat: Ile powiedzieć na rozmowie
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Kilka dni temy pytałem ile dorywczo administrator.
    Mam teraz inne pytanie.
    Ile powinien zarabiać człowiek mający pod opieką 10 komputerów w sieci LAN z
    dostępem do Interentu.
    Dbanie o oprogramowanie itp.
    Praca w Wawie, na umowę zlecenie, cały czas pod telefonem, jeśli coś się
    dzieje to po 16 w siedzibie firmy.
    Jaki zakres cenowy wchodzi w grę ??
    Proszę o odpowiedź bo nie mam sporo czasu

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2006-08-09 18:42:19
    Temat: Re: Ile powiedzieć na rozmowie
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jaki zakres cenowy wchodzi w grę ??
    > Proszę o odpowiedź bo nie mam sporo czasu
    od 600 do nieskończoności. Zależy ile wytargujesz. Czasy urzędowo narzucanych
    stawek sioę skończyły prawie 20 lat temu

  • 3. Data: 2006-08-09 18:43:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:ebd8ne$amg$1@news.onet.pl Marek
    <m...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > LAN z dostępem do Interentu.
    > Dbanie o oprogramowanie itp.
    > Praca w Wawie, na umowę zlecenie, cały czas pod telefonem, jeśli coś się
    A ten LAN to domena z serwerem czy peer-to-peer, bo to spora różnica w
    zapewnieniu sobie komfortu pracy.
    Tak czy inaczej jak dla mnie cena samej gotowości jest porównywalna z ceną
    za realną opiekę nad tak niewielkim systemem. Jak nie większa.
    ~500÷600/mies IMO to góra.

    Jotte

  • 4. Data: 2006-08-10 13:39:01
    Od: Bartek <bartek@wytnijto_apic.pl>

    Marek napisał(a):
> [...]
    > dzieje to po 16 w siedzibie firmy.
    > Jaki zakres cenowy wchodzi w grę ??
    > Proszę o odpowiedź bo nie mam sporo czasu

    30-50zl netto za stacje roboczą
    10-20zl netto za drukarkę bądź inne urządzenie (nie wiem jakie :))
    od 50 do 150zl netto za serwer

    przykład:
    10 stacji - 300zl netto
    5x drukarka - 50zl netto
    1-2 serwery - 100zl netto
    450zl netto miesiecznie + oplata za godzinę pracy ( od 50zl netto w
    górę) poza ustalonymi godzinami (weekendy, swieta itd)

    Ja to tak wyliczam, mniej wiecej. Niestety to nie stolica.

    pozdr

  • 5. Data: 2006-08-12 10:10:48
    Od: "Marek" <m...@p...pl>

> [...]
    > górę) poza ustalonymi godzinami (weekendy, swieta itd)
    >
    > Ja to tak wyliczam, mniej wiecej. Niestety to nie stolica.

    hmm, ciekawe to co piszesz. Ma to faktycznie jakis sens.
    Choc brakuje w nim jednego - gornej granicy lacznej kwoty.
    Mi na przyklad wyszlo 7750 a mam 1200 :)

  • 6. Data: 2006-08-13 09:30:17
    Od: d...@g...pl

    > hmm, ciekawe to co piszesz. Ma to faktycznie jakis sens.
    > Choc brakuje w nim jednego - gornej granicy lacznej kwoty.
    > Mi na przyklad wyszlo 7750 a mam 1200 :)

    no to mamy odpowiedz: od 500 do 1200 pln ;)