PracaGrupypl.praca.dyskusje › Po co kumo kiepska praca???

  • 31. Data: 2005-12-10 21:36:51
    Temat: Re: Po co kumo kiepska praca???
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: camel [Sat, 10 Dec 2005 22:32:16 +0100]:

    > Ale eksmisja jednak istnieje? Tak czy nie?

    Na bruk - znaczy się bez zapewnienia innego lokum? Nie.

    > Chciałabyć, żeby można było wywalać w 5 min. po
    > niezapłaceniu czynszu?

    Chciałabym żeby można było wywalać w dowolnym momencie
    kiedy umowa zostaje rozwiązana. Niestety, nie można i
    takiego skurczysyna jednego z drugim nie możesz ruszyć
    z własnego domu, jeśli nie zapewnisz mu mieszkania.

    > Wiesz, w cywilizowanych krajach wszyscy_mają_prawo_do
    > _mieszkania.

    To dobrze, ale czemu ktoś ma mieć do ciężkiej cholery
    _prawo_do_mieszkania_w_moim_domu_mimo_mojego_sprzeci
    wu_?

    > Bo są przepisy chroniące lokatorów, to koszty wynajmu
    > są większe?

    Koszta wynajmu są większe, bo coraz mniej ludzi chce
    wynajmować. A coraz mniej ludzi chce wynajmować, bo
    coraz większa rzesza skurwieli ma świadomość, że jak
    już się wprowadzą to mogą olać płacenie i i tak ich
    nie można z mieszkania wypieprzyć.

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 32. Data: 2005-12-10 21:41:36
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jotte [Sat, 10 Dec 2005 22:26:31 +0100]:

    > Niemniej uważam, że przesadzasz.

    Nieszczególnie niestety. Rozejrzyj się.

    Kira

  • 33. Data: 2005-12-10 21:43:36
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dnfi19$8t2$1@inews.gazeta.pl Kira
    <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > Nieszczególnie niestety. Rozejrzyj się.
    Podtrzymuję - przesadzasz.

    Jotte

  • 34. Data: 2005-12-10 21:49:59
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dnfhod$7lh$1@inews.gazeta.pl Kira
    <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > Chciałabym żeby można było wywalać w dowolnym momencie
    > kiedy umowa zostaje rozwiązana.
    To zbydlęcenie. Z niepłacącym osobnikiem może zamieszkiwać niewinna niczemu
    rodzina. Ich na bruk razem z nim?

    > Niestety, nie można i
    > takiego skurczysyna jednego z drugim nie możesz ruszyć
    > z własnego domu, jeśli nie zapewnisz mu mieszkania.
    I bardzo dobrze. Nie znam przepisu nakazującego komukolwiek wynajmowania
    lokalu jak mu się prawo nie podoba.

    > To dobrze, ale czemu ktoś ma mieć do ciężkiej cholery
    > _prawo_do_mieszkania_w_moim_domu_mimo_mojego_sprzeci
    wu_?
    Najpierw musisz się zgodzić (wynająć). A to jest obwarowane pewnymi
    przepisami. W twoim zakichanym interesie jest znać je wcześniej. Jak się nie
    podobają, to nie wynajmuj.

    Jotte

  • 35. Data: 2005-12-10 21:53:21
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jotte [Sat, 10 Dec 2005 22:49:59 +0100]:

    > Z niepłacącym osobnikiem może zamieszkiwać niewinna
    > niczemu rodzina. Ich na bruk razem z nim?

    Z mojego domu? Tak. Umowa była jasna: ja udostępniam
    mieszkanie, oni płacą. Nie wywiązują się - won. Opieka
    społeczna nadal istnieje, noclegownie działają, domy
    samotnych matek takoż. Niech sobie wymyślą gdzie mają
    mieszkać, czemu ja mam im to sponsorować?

    > I bardzo dobrze. Nie znam przepisu nakazującego komukolwiek
    > wynajmowania lokalu jak mu się prawo nie podoba.

    I dlatego coraz trudniej wynająć.

    Kira

  • 36. Data: 2005-12-10 21:56:40
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dnfina$c5c$1@inews.gazeta.pl Kira
    <c...@e...wytnij.pl> pisze:

> [...]
    > samotnych matek takoż. Niech sobie wymyślą gdzie mają
    > mieszkać, czemu ja mam im to sponsorować?
    Czy uważasz, że zasadę opartą na tym rozumowaniu byłoby słusznym stosować w
    każdej dziedzinie życia, w tym życia społecznego?

    Jotte

  • 37. Data: 2005-12-10 22:02:10
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jotte [Sat, 10 Dec 2005 22:56:40 +0100]:

    > Czy uważasz, że zasadę opartą na tym rozumowaniu byłoby
    > słusznym stosować w każdej dziedzinie życia, w tym życia
    > społecznego?

    Tzn., wywiązujesz się z umowy albo won?
    Tak.

    Kira

  • 38. Data: 2005-12-10 22:02:37
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > To zbydlęcenie.
    czyżby? dlaczego???
    > Z niepłacącym osobnikiem może zamieszkiwać niewinna
    > niczemu rodzina. Ich na bruk razem z nim?
    z punktu widzenia wynajmującego raczej nie jest istotne ile osób mieszka
    (pod warunkiem oczywistości typu właściwości nośne obiektu,
    demolowania/dewastacji itp). Z kimś się podpisuje umowę - ktoś korzysta. i
    powinno byc tak, że jak ta osoba płaci to jest ok, jak nie płaci to do
    widzenia. a niestety tak nie jest.

    > I bardzo dobrze. Nie znam przepisu nakazującego komukolwiek wynajmowania
    > lokalu jak mu się prawo nie podoba.
    czy ty zauwazyłes na co odpowiadasz? Wynajmujesz komuś lokal, przez rok jest
    wszystko ok (płaci, nie robi burd, sąsiadom pomaga, po prostu ideał) a 13
    miesiąc - nie płaci, 14, 15, kilka kolejnych... ty jako właściciel musisz
    płacić za zużywany prąd, wodę, podatek gruntowy i takie tam różne.
    zaległości sięgają już 12 miesięcy, a ty nadal nie możesz pozbyć się
    problemu ... i o tym piszemy a nie o zawieraniu umów. zresztą sam zobacz- w
    rozpatrywanym przykładzie na początku było wszystko ok, cały rok, a
    następny...

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 39. Data: 2005-12-10 22:05:56
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > Tzn., wywiązujesz się z umowy albo won?
    > Tak.
    dodam, że po to są tzw. okresy wypowiedzenia umowy. Wiesz jaka decyzja
    została podjęta i w związku z tym masz określony czas na zakończenie
    wszelkich spraw związanych z tą umową. i robisz coś następnego (mieszkasz,
    pracujesz itepe itede)

    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 40. Data: 2005-12-10 22:08:55
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dnfj7r$euj$1@inews.gazeta.pl Kira
    <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > Tzn., wywiązujesz się z umowy albo won?
    > Tak.
    Zbyt prosto to postrzegasz. Nie widzisz zależności między poszczególnymi
    elementami i dlatego jesteś gotowa zrealizować wspomniany schemat w skali
    mikro wyłacznie dla zasady, nie bacząc na jego powiązania i skutki w skali
    makro. To bardzo krótkowzroczne i - nie obraź się - świadczące o
    niedojrzałości podejście.

    Jotte