PracaGrupypl.praca.dyskusje › Planowane zmiany w kodeksie pracy

  • 11. Data: 2005-12-06 10:10:02
    Temat: Re: Planowane zmiany w kodeksie pracy
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 05.12.2005 Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl> napisał/a:
    > "jerry" <j...@i...pl> wrote in message

    > No rzeczywiście. W takim razie nie ponad tydzień,
    > tylko dwa dni mniej. Niemniej, mniej.

    Powiedz mi w jaki sposób 28 dni jest mniejsze od 20 dni, albo 26 dni,
    tjak jak jest teraz ?

    > Do tego jakieś mętne kombinacje:
    >
    ><<
    > Zresztą, żeby urlop nie urósł zbyt mocno,
    > autorzy projektu nowego kodeksu pracy
    > wprowadzili zastrzeżenie, że w razie udzielania
    > urlopu w częściach, powinny one obejmować
    > proporcjonalnie dni pracy i dni wolne
    > wynikające z pięciodniowego tygodnia pracy

    A tego to już nie rozumiem, czy to oznacza, ze mozesz wziąść tylko 2.5
    dnia wolnego w tygodniu, albbo wezmiesz pod rząd cale 28 dni ?
    Zupelny bezsens, tak samo zniesienie urlopu na zadanie.

    --
    Krzysztof Krasoń

  • 12. Data: 2005-12-06 15:20:38
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Krzysztof Krasoń" <K...@o...pl> wrote in message
    du.pl...

    > Powiedz mi w jaki sposób 28 dni jest mniejsze od 20 dni, albo 26 dni,
    > tjak jak jest teraz ?

    28 dni kalendarzowych, jak sie odejmie niedziele,
    to jest to samo co 24 dni robocze. Mniej niż 26.

    Stach

  • 13. Data: 2005-12-06 15:46:26
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > 28 dni kalendarzowych, jak sie odejmie niedziele,
    > to jest to samo co 24 dni robocze. Mniej niż 26.

    Ja dalej nie rozumiem Twojej logiki...
    Ten, komu teraz przysługuje 20 dni urlopu wedle nowych przepisów będzie
    miał prawo do 28 dni kalendarzowych (bez świąt i niedziel) urlopu. W
    skrajnym przypadku będzie to więc 24 dni robocze.

    Reasumując 20 ma teraz, 24 będzie miał po zmianach...

    Analogicznie dla tych, którym urlop wrrośnie do 36 dni kalendarzowych.

    Dlaczego więc twierdzisz, że wymiar urlopu się zmniejszy?

  • 14. Data: 2005-12-06 15:47:48
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "jerry" <j...@i...pl> wrote
    > Dlaczego więc twierdzisz, że wymiar urlopu się zmniejszy?

    Mnie sie zmniejszy :-)
    Mam wiecej niz 2 lata pracy, mniej niz 5 i skonczone studia.
    Wiec mam 26 dni urlopu obecnie.
    Zgodnie z tym nowym wynalazkiem, studia beda sie liczyly
    jak 5 lat pracy, wiec nie bede mial 10 lat potrzebnych
    zeby dostac 36 dni. Bede mial wiec 28 dni kalendarzowych,
    czyli 24 robocze. Cos przeoczylem?

    Stach

  • 15. Data: 2005-12-06 15:55:13
    Od: jerry <j...@i...pl>

> [...]
    > jak 5 lat pracy, wiec nie bede mial 10 lat potrzebnych
    > zeby dostac 36 dni. Bede mial wiec 28 dni kalendarzowych,

    już wszystko jasne ;)
    pozdrawiam,