PracaGrupypl.praca.dyskusje › Plaga matołów

  • 151. Data: 2005-09-09 12:10:29
    Temat: Re: Plaga matołów
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

    > A ja się nie zgadzam, mi się bardziej "rz" podoba. Zlikwidować "ż" -
    > zostawić "rz" :>

    Nie można zostawić "rz" zamiast "ż"
    bo "ż" jest jednoznaczne- tzn jest jeden sposób czytania
    a "rz" nie jest jednoznaczne.
    Np w wyrazie "rzeka": "rz" brzmi jak "ż";
    a w wyrazie "zmarznąć": "rz" brzmi jak dźwięk "r" a ponim "z",
    co dokładniej widać , gdy podzielimy wyraz na 2 częsci"zmar-znąć", (które
    akurat tu nie są chyba sylabami).

    Dlatego należy dopuścić pisownię "ż" zamiast "rz",
    a nie likwidować "ż".

  • 152. Data: 2005-09-09 12:21:40
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT stokrotka pisze:

    > Polskie literki zostawiają ślady, niemiło widziane przez pracodawcę,

    Nonsens.

    Jubal

    --
    [ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
    [ BOF2510053411, http://hell.pl/baran/tek/, alchemy pany! ] [ The Answer ]

    To add insult to injury.

  • 153. Data: 2005-09-09 12:44:28
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    stokrotka napisał(a):

    [...]

    > i jakoś sobie ludzie z tym radzą.

    To poradzą sobie też z ortografią.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 154. Data: 2005-09-09 12:45:04
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Hmm... Skoro u nas można używać literek niemieckich, cyrylicy to niby czemu
    > za granica nie mozna uzywac literek polskich? Problem dalej widze w użytkowniku
    > a nie w sprzęcie lub/i sofcie.

    Ja np. nie moge, bo mi na to nie pozwala konfiguracja mojej workstacji.
    ICMPTZ?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 155. Data: 2005-09-09 12:46:51
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dfs04g$t7j$1@inews.gazeta.pl>
    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Ja np. nie moge, bo mi na to nie pozwala konfiguracja mojej workstacji.

    Jak nie pozwala? Krzyczy, jak próbujesz? ;)

    > ICMPTZ?

    Zmienić workstację. Albo konfigurację.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 156. Data: 2005-09-09 12:49:13
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Paweł 'Styx' Chuchmała napisał(a):

    > Jak nie pozwala? Krzyczy, jak próbujesz? ;)

    Przykładowo nie ma polskiej klawiatury i nie ma uprawnień potrzebnych
    do jej zainstalowania.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 157. Data: 2005-09-09 12:49:59
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <s...@e...elsat.net.pl>
    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Przykładowo nie ma polskiej klawiatury i nie ma uprawnień potrzebnych
    > do jej zainstalowania.

    Pewnie, a jak do admina się zwraca z prośbą, to ten mu mówi, że nie da
    rady, ze względów bezpieczeństwa.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 158. Data: 2005-09-09 13:12:50
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    > Pewnie, a jak do admina się zwraca z prośbą, to ten mu mówi, że nie da
    > rady, ze względów bezpieczeństwa.

    E tam. Admin się spyta: 'Po ch*?' :) Myślisz, że pisanie na newsy
    z polskimi diakrytykami należy do obowiązków służbowych pracowników? ;)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 159. Data: 2005-09-09 13:36:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Ja np. nie moge, bo mi na to nie pozwala konfiguracja mojej workstacji.
    > ICMPTZ?

    No i?

    j.

  • 160. Data: 2005-09-09 13:37:12
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Przykładowo nie ma polskiej klawiatury i nie ma uprawnień potrzebnych
    > do jej zainstalowania.

    Musisz wiec prosic o laske osobe z uprawnieniami, albo wpisywac kody...
    ;P

    j.