PracaGrupypl.praca.dyskusje › Plaga matołów

  • 121. Data: 2005-09-09 06:38:10
    Temat: Re: Plaga matołów
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@p...adres.w.sigu.invalid>

    "Jackare" <j...@i...pl_wytnijto_> wrote:

    > Dobrym starym zwyczajem panujacym na usenecie. Uzywam usenetu od dobrych
    > 7-8 lat i jakos tak mi zostalo.
    > --
    > Jackare

    "Trochę" się od tamtego czasu zmieniło i wypada korzystać z polskich
    znaków diakrytycznych.

    --
    Jacek Wojaczyński

    Mój adres: kocurek(%)post.pl - odpisując prywatnie zamień (%) na @.

  • 122. Data: 2005-09-09 06:42:15
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dfr9r8$3c6$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Jackare napisał(a):

    > Nie jest to tematem watku, ale odpowiem :-)

    Ja również.

    > Chocby w kregach Polakow czytajacych grupy z zagaranicy

    No, jeśli to służbowy komputer to się zgodzę.

    > oraz "krajowych"
    > uzywajacych czytnikow linuxowych. Mam spore grono takich znajomych i jest to
    > klon w ich strone, aby nie wyslwietlaly im sie kratki i inne bzdury. Tyle.

    No a tu to już ciężko. Bo w zasadzie ciężko znaleźć jakiś linuksowy
    czytnik, który by nie obsługiwał iso, a także kupy innych kodowań.

    > Poza tym za innych grupach na ktore pisuje czesciej niz na ppd, pisanie bez
    > polskich znakow nadal nalezy do kanonow dobrego zachowania i przestrzegania
    > netykiety.

    Dziwne, bo u mnie całkiem przeciwnie. Tzn do kanonów dobrego zachowania
    należy sobie umieć skonfigurowac czytnik i pisać po polsku.
    No i ciekawi mnie w której netykiecie jest zabronione pisanie z ogonkami.
    ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 123. Data: 2005-09-09 06:45:10
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <0...@p...pl>
    Aleksander Galicki napisał(a):

    > Czesto uzywam komputera za granica i tam nie ma mozliwosci uzywania polskich
    > literek i nie sadze by to kiedykolwiek sie zmienilo.

    Hm, dla mnie to bez różnicy czy swojego komputera używam za granicą, czy
    przed. ;)

    > A czlowiek, im wiecej pisze, tym mocniej sie przyzwyczaja do okreslonego
    > layoutu klawiatury. Polski layout mam przewaznie wylaczony jak w pracy (praca
    > w developerskich nazedziach przy wlaczonym polskim przewaznie tylko wkurza)
    > tak i w domu.

    Tia, te borlandowe skróty klawiaturowe.

    BTW, nie koniecznie do Ciebie:
    ja nie uważam, że to coś złego. Tylko argument, przeciw likwidacji
    ogonków, przez osobę, która ich nie używa dla mnie brzmi śmiesznie.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 124. Data: 2005-09-09 07:02:58
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Aleksander Galicki napisał(a):

    > Czesto uzywam komputera za granica i tam nie ma mozliwosci uzywania polskich
    > literek i nie sadze by to kiedykolwiek sie zmienilo.

    Hmm... Skoro u nas można używać literek niemieckich, cyrylicy to niby czemu
    za granica nie mozna uzywac literek polskich? Problem dalej widze w użytkowniku
    a nie w sprzęcie lub/i sofcie.

    j.

  • 125. Data: 2005-09-09 07:30:02
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Paweł 'Styx' Chuchmała [Fri, 9 Sep 2005 05:36:29 +0000 (UTC)]:

    > No tak, ale zdanie: Zrob mi laske i skonfiguruj komputer.
    > - już nie jest jednoznaczne, nie? ;)

    No :))) I sam widzisz, ile rozrywki to moze dostarczyc :]

    Kira

  • 126. Data: 2005-09-09 07:31:11
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dfrdm4$jk8$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Kira napisał(a):

    > No :))) I sam widzisz, ile rozrywki to moze dostarczyc :]

    Robienie laski? ;]]]

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 127. Data: 2005-09-09 07:32:07
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Paweł 'Styx' Chuchmała [Fri, 9 Sep 2005 05:38:35 +0000 (UTC)]:

    > 7-8 lat to już było iso.

    No. Starczylo tylko przekonac admina uczelnianego, ze powinien
    jakos tak zrobic, zeby dawalo sie z niego korzystac :] Czyli
    robota glupiego konczaca sie zawsze jednako: na piwie, ale i bez
    polskich znakow :P

    Kira

  • 128. Data: 2005-09-09 07:33:48
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Paweł 'Styx' Chuchmała [Fri, 9 Sep 2005 06:42:15 +0000 (UTC)]:

    > No i ciekawi mnie w której netykiecie jest zabronione pisanie
    > z ogonkami. ;)

    Oj, dluuugo bylo... Zdaje sie ze jeszcze w '97 mnie za takie
    proby coniektorzy opierniczali :)

    Kira

  • 129. Data: 2005-09-09 07:34:07
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dfrdq2$k52$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Kira napisał(a):

    > No. Starczylo tylko przekonac admina uczelnianego, ze powinien
    > jakos tak zrobic, zeby dawalo sie z niego korzystac :] Czyli

    Mnie tam nie trzeba było przekonywać. ;)

    > robota glupiego konczaca sie zawsze jednako: na piwie, ale i bez
    > polskich znakow :P

    Hm, myślał ten admin pewnie tak: Zrobię to iso, to piwa więcej nie będzie.
    ;)

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 130. Data: 2005-09-09 07:35:42
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Paweł 'Styx' Chuchmała [Fri, 9 Sep 2005 07:31:11 +0000 (UTC)]:

    > Robienie laski? ;]]]

    Na niusach? :] (tego, chyba nie ta grupa na takie, co...? ;>)

    Kira