PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca w IT w Warszawie › Re: Płaca w IT w Warszawie
    From: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Płaca w IT w Warszawie
    Date: Sat, 16 Sep 2006 12:02:03 +0200

    Przemysław Maciuszko wrote:

    > CCNA?
    > Przecież CCNA jest teraz prawie tak powszechne jak prawo
    > jazdy... Ludzie robią CCNA nawet jeśli komputera używają tylko w
    > domu do grania :/

    Nie przecenial bym posiadania certyfikatow. Nie gwarantuja
    zdolnosci myslenia. Jak pracowalem jako admin NetWare (bez
    certyfikatu) to przychodzili do mnie tacy z certyfikatem pytac o
    podstawowe rzeczy. Podobnie bylo z administrowaniem AIX'em na
    poziomie podstawowym - ci z certyfikatem nie wiedzieli jak
    skonfigurowac NFS czy DNS czy Sendmail czy tez TCPWrapper, ze nie
    wspomne juz o optymalizacji pracy serwera.
    Wiedze trzeba zdobywac na codzien a odbebnienie kursu z gwarancja
    wyniku pozytywnego na testach niewiele daje i na krotki okres
    czasu.
    Odnosnie tytulowego zapytania placa moze byc od 800 do ponad 24
    tysiecy zlotych (znam takiego "admina" firme).
    Mnie placili na firme 8000 zlotych za prace 24/7/365 dla okolo 150
    uzytkownikow w 3 lokalizacjach (serwery NetWare, AIX, FreeBSD).

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.