PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wymiar urlopu i studia wieczorowe

  • 1. Data: 2006-09-15 12:01:17
    Temat: Wymiar urlopu i studia wieczorowe
    Od: "Grzegorz Skoczylas" <g...@t...pl>

    Według kodeksu pracy urlop można wykorzystywać niemal dowolnie, ale trzeba
    wziąć przynajmniej jeden okres 2-tygodniowy w roku.

    Jeżeli pracownik podejmie studia zaoczne z własnej inicjatywy, to nie
    przysługuje mu żaden dodatkowy urlop. W tej sytuacji najrozsądniej byłoby
    aby wybrać dostępny urlop przed egzaminami i w czasie sesji egzaminacyjnej.

    Może ktoś z państwa wie czy w takiej sytuacji pracownik może zrezygnować z
    tych dwóch tygodni urlopu w jednym okresie i wybrać sobie po kilka dni wtedy
    gdy jest mu to potrzebne z powodu studiów?

    Szukałem na ten temat informacji na stronach Ministerstwa Pracy i Polityki
    Społecznej i w wielu forach. Nic nie znalazłem.

    Z góry dziękuję,

    --
    Grzegorz Skoczylas