PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płaca w IT w Warszawie

  • 11. Data: 2006-09-16 12:17:03
    Temat: Re: Płaca w IT w Warszawie
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    news:eegerv$51t$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:qso3z5bvxf3t.10pju8zif6gpo$.dlg@40tude.net zly

    > Nie neguję wprost umiejętności administrowania siecią tylko powątpiewam w
    > potencjał intelektualny opierając się o występujące w poście objawy
    > analfabetyzmu.
    > Czepiam się - tyle tego niechlujstwa językowego na różnych grupach, że aż
    > oczy bolą czytać.

    Mysle, ze forme jezykowa ktorej uzyl kolega mozna podciagnac pod synegdoche,
    czyli byla ona jak najbardziej prawidlowa. A nawet jesli nie, takie
    wyrazenia istnieja w jezyku potocznym mowionym i tye. Ma rozmowe - w sensie
    jedna w kazdej z firm - wszystko gra.

  • 12. Data: 2006-09-16 12:18:46
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "suny79" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Witam.

    Nie długo czeka mnie rozmowa kwalifikacyjna w kilku firmach IT w
    stolicy.
    Aplikuje min. na administratora sieci LAN/WAN (Cisco) itp. stanowiska.
    Mam 2-letnie doświadcznie poparte kilkoma certyfikatami (praca poza
    Warszawą).

    Moje pytanie jest następujące, ile można zarobić w Warszawie
    będąc na takim etapie kariery zawodowej. Dodam, że aplikuje do firm
    z kapitałem zagranicznym.

    Dziękuję za odp.
    Włodek.

    Ok 8 - 10K brutto, ale moze sie zdarzyc, ze wiecej lub mniej. Wszystko
    zalezy od firmy, ciebie i sposobu negocjacji.

    pozdr
    /p

  • 13. Data: 2006-09-16 12:47:51
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:eegq07$nb4$1@news.onet.pl clockworkoi
    <c...@p...onet.pl> pisze:

    > Mysle, ze forme jezykowa ktorej uzyl kolega mozna podciagnac pod
    > synegdoche,
    Masz chyba na myśli syneKdochę, nie?
    Wątpię czy można, nawet przy dużej dozie dobrej woli.
    No i trzeba jeszcze pokombinować pod co "podciągnąć" orty. ;)

    Jotte

    PS. Jezu, ależ ja się czepiam... ;)))

  • 14. Data: 2006-09-16 16:18:06
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    <cut>
    > Masz chyba na myśli syneKdochę, nie?
    Taa:)

    > Wątpię czy można, nawet przy dużej dozie dobrej woli.

    Wykaz sie taze;)

    > No i trzeba jeszcze pokombinować pod co "podciągnąć" orty. ;)

    Pd brak slownika?:P

    > --
    > Pozdrawiam
    > Jotte