PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pity

  • 1. Data: 2008-04-07 17:36:54
    Temat: Pity
    Od: "profi" <p...@h...com>

    Witam

    Wypelniam Pit37 i wpisuje w rubryce 36 kwotę a program nie chce przepuścić
    mi takiej kwoty tylko wpisuje mi uparcie
    o jakieś sto zloty mniej. Kwotę mam z dwóch zakładów pracy (ale praca nie
    była wykonywana równocześnie, więc nie zaznaczam takiej opcji) no i wybieram
    podwyższone koszty dojazdu co też ma wpływ na to ile program mi maksymalnie
    proponuje do wpisania.
    Czy to tak ma być?

  • 2. Data: 2008-04-07 17:43:46
    Temat: Re: Pity
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-04-07 19:36 [profi] napisał(a):
> [...]
    > nie była wykonywana równocześnie, więc nie zaznaczam takiej opcji) no i
    > wybieram podwyższone koszty dojazdu co też ma wpływ na to ile program mi

    Tak ma być. Pracodawcy policzyli Ci za dużo ku (prawdopodobnie w
    miesiącu, w którym zmieniałeś pracę policzyli i w jednej i w drugiej
    firmie a należy się tylko raz) i teraz musisz to rozliczyć.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 3. Data: 2008-04-08 18:40:31
    Od: "profi" <p...@h...com>

    Użytkownik "Pe.Ka" <c...@t...cy> napisał w wiadomości

    > Tak ma być. Pracodawcy policzyli Ci za dużo ku (prawdopodobnie w miesiącu,
    > w którym zmieniałeś pracę policzyli i w jednej i w drugiej firmie a należy
    > się tylko raz) i teraz musisz to rozliczyć.

    Czyli zostawić tę kwotą jaką proponuje mi program?