PracaGrupypl.praca.dyskusje › Piotr i Paweł

  • 1. Data: 2004-01-16 17:27:25
    Temat: Piotr i Paweł
    Od: arekk <a...@g...pl>

    poszukuje info na temat pracy w w/w firmie.atmosfera , płace , socjal itd.
    dzieki za info
    arek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

  • 2. Data: 2004-01-16 20:21:48
    Temat: Re: Piotr i Paweł
    Od: "Bam" <N...@o...pl>

    Użytkownik "arekk" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > poszukuje info na temat pracy w w/w firmie.atmosfera , płace , socjal itd.
    > dzieki za info

    Osobiście nie pracowałam, ale kilka miesięcy temu była dość duża afera
    związana z jednym ze sklepów tej sieci.
    Kierownictwo stosowało wobec personelu mobbing, jedna kobieta nie wytrzymała
    nerwowo.Potem potwierdzili to inni pracownicy.
    Ale nie pamiętam w jakim mieście.
    Pogogluj, pewnie coś znajdziesz na ten temat.

  • 3. Data: 2004-01-16 21:23:30
    Od: "bm" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Bam" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nerwowo.Potem potwierdzili to inni pracownicy.
    > Ale nie pamiętam w jakim mieście.
    > Pogogluj, pewnie coś znajdziesz na ten temat.

    to było w Stargardzie Szczecińskim,
    właściwie to musiłabyś zapytać o konkterny sklep bo PiP to sieć działająca
    na zasadzie franczyzny,
    czyli niemal każdy sklep ma innego właściciela, więc warunki mogą być
    również inne,

    pozdrawiam
    Basia