PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prośba o pomoc...

  • 1. Data: 2004-01-16 14:58:06
    Temat: Prośba o pomoc...
    Od: e...@w...pl (eziental)

    Czy ktoś wie jak mogę umieścić w internecie (w miejscy widocznym dla
    wszystkich serfujących) list z prośbą o pomoc. List już mam. Pisałem do
    Onet`u i WP.pl i nikt nic mi nie odpowiedział. Zależy mia na tym bo chce
    skończyć studia a sytuację mam bardzo trudną.
    Proszę pomóżcie.
    Pozdrawiam:
    Ernest
    e...@w...pl

  • 2. Data: 2004-01-19 19:50:44
    Temat: Re: Prośba o pomoc...
    Od: l...@b...pl

> [...]
    > Onet`u i WP.pl i nikt nic mi nie odpowiedział. Zależy mia na tym bo chce
    > skończyć studia a sytuację mam bardzo trudną.

    Kiedyś też prosilem o pomoc w innej sprawie. Nie przejmuj się nikogo to nie
    obchodzi a wręcz napadną na Ciebie. Tacy już są tutaj ludzie. Wytrwaj dalej w
    swym działaniu .Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2004-01-19 19:58:28
    Od: e...@w...pl (eziental)

    Dzięki, ża chociaż Ty mi odpowiedziałeś. Stara, się trzymać i nie poddawać.
    Pozdrawiam
    Ernest

  • 4. Data: 2004-01-19 20:52:41
    Od: "J.P." <b...@o...pl>

    Użytkownik <l...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    dalej w
    > swym działaniu .Pozdrawiam.
    >
    > --Jutro na pracy-oferowanej powinna ukazać sie nasza ofeta. Jesli Cie
    to zainteresuee - zgłoś się (Biuro Usług Finansowych). Myslę, że to jest
    najlepsza forma pomocy i od nikogo nie będziesz uzalezniony. J.P.

  • 5. Data: 2004-01-20 11:24:13
    Od: e...@w...pl (eziental)

    W jakim mieście byłaby ta praca?
    Szukam w pracy-szuaknej i jeszcze nic nie mam. (Biuro Usług Finasowych).
    Prosiłbym o odpowiedź.
    Pozrdawiam
    Ernest.

  • 6. Data: 2004-01-20 19:59:24
    Od: "J.P." <b...@o...pl>

    Ogłoszenie jeszcze sie nie ukazało. Zapewne jak zwykle Moderator coś
    niestosownego znalazł w treści.. Niechciałbym też na forum tej grupy
    składac ofertę. Mówiąc krótko - potrzebujemy po jednym pracowniku w
    wiekszym mieście z dostepem do internetu. Nie ma to nic wspólnego z
    zadnym "klikaniem" ani z tym podobnymi "cudami" zarobkowymi. Wprowadzamy
    nową "nietypową" usługę - pozyczkę pod zastaw nieruchomości lub
    ruchomości. Mowię "nietypowa" ponieważ..... i tu musiałbym złozyc całe
    ogłoszenie. Praca jest zdalna - wyszukiwanie osób zainteresowanych
    pozyczką. Wynagrodzenie tez niezłe i co najważniejsze płacone zaraz po
    dokonaniu transakcji przez klienta ( całośc trwa około 5 dni). Myślę, że
    szybciej będzie zapoznac sie z nasza stroną www.buf.com.pl. i sie do nas
    odezwać. Pozdrawiam J.P.

    .

  • 7. Data: 2004-01-21 08:47:44
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "J.P." <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ogłoszenie jeszcze sie nie ukazało. Zapewne jak zwykle Moderator coś
    > niestosownego znalazł w treści..

    Firma jest oszustwem i wyciaganiem pieniadzy za 'szkolenia' od naiwnych
    bezrobotnych desperacko szukajacych pracy. Nie dziwie sie, ze moderator
    odrzucil ogloszenie.

    --
    SQLwysyn

  • 8. Data: 2004-01-21 19:34:39
    Od: "J.P." <b...@o...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@w...pI> napisał w wiadomości

> [...]
    moderator
    > odrzucil ogloszenie.
    >
    > Przede wszystkim uczulam przed bezpodstawnym oskarżeniem !!! Takie
    powówienia szybko moga znależc epilog w sądzie. Poza tym, kto tu
    wspominal o szkoleniach i opłatach !
    Wiszę, że twoje główne zajęcie na grupie to udzielanie "mądrych i
    dowcipnych " wskazówek.
    Załosne zajęcie. J.P.

  • 9. Data: 2004-01-21 21:55:15
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    > naiwnych
    > moderator

    > powówienia szybko moga znależc epilog w sądzie. Poza tym, kto tu
    > wspominal o szkoleniach i opłatach !

    Wy w swojej siedzibie na Langiewicza w Warszawie. Usilujecie wyciagnac od
    naiwnych pieniadze za rzekomo niezbedne certyfikaty które moga byc uzyskane
    tylko poprzez szkolenie, za które sobie kazecie slono placic. Mam dobrych
    informatorów.
    Wasza strona www jest bez zadnego adresu. Adres zwrotny email na darmowym
    serwerze. Gdzie KRS? NIP ? REGON? Cywilizowana i wiarygodna firma takie
    informacje podaje. Nazwiskiem i imieniem się nie potrafisz podpisac tylko za
    inicjałami ukrywasz Dyrektorze Generalny Biura Regionalnego Jacku P.
    (nazwisko na razie do wiadomości mojej).
    Jeszcze sądem grozi cwaniaczek. Hehe. "Uczulam". Alergik sie znalazl.

    Wszyscy poszukujący pracy - u tego 'pracodawcy' na pewno się nie dorobicie.

    --
    SQLwysyn

  • 10. Data: 2004-01-22 19:31:32
    Od: "J.P." <b...@o...pl>

> [...]
    > Jeszcze sądem grozi cwaniaczek. Hehe. "Uczulam". Alergik sie znalazl.
    >
    > Wszyscy poszukujący pracy - u tego 'pracodawcy' na pewno się nie

    sobą
    "etatowego" poszukiwacza pracy, który wszystko wie, bo juz wszędzie był.
    Zyczę więcej powodzenia w poszukiwaniu pracy ale przy twojej znajomości
    tematu może byc trudno. Po raz pierwszy słyszę aby firma dając
    jakiekolwiek ogłoszenie zamieszczała swój Nip i publikowała swój wpis do
    KRS. Może sie mylę ( -:)) ale dane firmy mozna znależć w Krajowym
    Rejestrze Sądowym - zapraszam na ul. Barską albo w Urzedzie Gminy a nie
    na stronie www lub w gazecie. Natomiast jesli sądzisz, że adres domeny
    na com.pl jest darmowy (www.buf.com.pl) to widocznie masz dobre układy z
    NASK - podziel się z bliźnimi. Nazwiskiem tez sie oryginalnym
    podpisujesz na grupie ( bo jak kazdy wie netykieta zobowiązuje do
    podpisywania sie pod postami imieniem i nazwiskiem ??!!)
    - SQLwysyn - czyzby po polsku nie znaczyło to s........ Jeszcze raz
    gratuluję
    pomysłowości i oryginalności.

    Teraz poważnie. Jesli uważa Pan, że pomówienia i oszczerstwa w stosunku
    do firmy zbagatelizujemy to jest pan w głębokim błędzie.
    J.P. czyli
    Jacek Płachta