PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ostatni dzien pracy i zwolnienie lekarskie

  • 1. Data: 2004-01-16 14:47:46
    Temat: Ostatni dzien pracy i zwolnienie lekarskie
    Od: "roman plaskowiecki" <r...@g...pl>

    Cześć.
    Załóżmy: mam umowę o pracę na czas określony - do 31 stycznia. Czy dostając
    od lekarza zwolnienie 30 stycznia, powiedzmy, na cały miesiąc dostanę
    wynagrodzenie?
    Miłego popołudnia.

  • 2. Data: 2004-01-16 15:04:29
    Temat: Re: Ostatni dzien pracy i zwolnienie lekarskie
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "roman plaskowiecki" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:bu8tii$nsv$1@inews.gazeta.pl...
    > Załóżmy: mam umowę o pracę na czas określony - do 31 stycznia. Czy
    dostając
    > od lekarza zwolnienie 30 stycznia, powiedzmy, na cały miesiąc dostanę
    > wynagrodzenie?

    Za dwa dni (do końca umowy) płaci zakład pracy (trzeba być chyba (!)
    ubezpieczonym wcześniej 30 dni, czy przepracować 30 dni, jakoś tak, ale nie
    pamiętam :( ktoś na pewno sprostuje). Potem zakład pracy przesyła L4 z
    odpowiednim drukiem do ZUS-u i za pozostałe dni płaci ZUS.
    pzdr
    Kasia

  • 3. Data: 2004-01-16 16:10:00
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,
    do 31.01.2004 r. wynagrodzenie chorobowe, a od 01.02 2004 r. zasiłek
    chorobowy, wypłacany przez ZUS.

    wa