PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pierwsza praca

  • 11. Data: 2012-01-02 07:42:58
    Temat: Re: Pierwsza praca
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2012-01-02 08:39, Liwiusz pisze:

    > Nie dość, że pisać jednostek nie umiesz ;), to jeszcze siejesz
    > nieprawdziwe informacje, jakoby na kasie w biedronce zarabiało się tylko
    > 1000zł, a sama lektura ogłoszeń w tych sklepach świadczy, że jest o
    > wiele więcej.
    Na pobliskiej biedronce (Wrocław) wisi ogłoszenie - 1500zł brutto
    Czyli niewiele więcej niż 1000zł

  • 12. Data: 2012-01-02 08:33:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-02 08:42, Piotr pisze:

    > Na pobliskiej biedronce (Wrocław) wisi ogłoszenie - 1500zł brutto
    > Czyli niewiele więcej niż 1000zł

    Na mojej pobliskiej /waw/ było coś koło 2zkł brutto.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2012-01-02 09:20:07
    Od: Piotr <...@...com>

    W dniu 2011-12-31 10:37, Piotr pisze:
    > Witam!
    >
    > Zależy mi na pierwszej pracy. Jestem studentem Politechniki
    > Wrocławskiej, kierunek Informatyka. Zero doświadczenia. Chciałbym

    > Tak się zastanawiam, czy mówiąc 2000 zł (C++ lub Java) zwiększam szansę
    > na swoje zatrudnienie czy zmniejszam? Czy nie wychodzi to tak, że się za
    > mało cenię?
    Z doświadczenia wiem, że firmy(te większe) większą uwagę zwracają na to
    co umiesz, jak szybko możesz zacząć pracę, czy jesteś dyspozycyjny(praca
    po godzinach i w weekendy/święta). Dla nich 1000zł nie czyni różnicy.
    Na takie stanowisko zgłosi się np. 20 kandydatów. Możesz dostać tą prace
    dzieki temu, że będziesz pierwszy, który może zacząć pracować od jutra i
    każdego dnia do później nocy. Będziesz wykonywał prace prostą i nużącą,
    taką którą inni doświadczeni programiści nie chcą wykonywać.
    Ale zdobędziesz doświadczenie.

    > Chciałbym się przede wszystkim nauczyć tworzyć kod w dużych projektach i
    > prawdę mówiąc to sam nie uważam bym zasługiwał na więcej.
    Bierz cokolwiek, za tyle by przeżyć.
    Wpiszesz sobie doświadczenie do CV. Później poszukasz czegoś lepszego

  • 14. Data: 2012-01-02 19:14:22
    Od: "tuMEk" <t...@g...pl>

    Na mojej pobliskiej /waw/ było coś koło 2zkł brutto.

    --
    Liwiusz

    Gdynia 1300zł br.
    tumek

  • 15. Data: 2012-01-02 21:48:48
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 31 Dec 2011 10:37:32 +0100, Piotr napisał(a):

    > zwiększyć szansę na swoje zatrudnienie. Wiem, że w niektórych firmach
    > dają np. 3000 zł dla zupełnie początkujących programistów (doświadczenie
    > tylko akademickie).
    > Tak się zastanawiam, czy mówiąc 2000 zł (C++ lub Java) zwiększam szansę
    > na swoje zatrudnienie czy zmniejszam? Czy nie wychodzi to tak, że się za
    > mało cenię?

    Myślę, że powinieneś pomyslec o wykładaniu chemii.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 16. Data: 2012-01-02 22:12:19
    Od: Piotr <b...@b...pl>

    > Myślę, że powinieneś pomyslec o wykładaniu chemii.

    Nie bardzo rozumiem po co ta złośliwość? Przecież nic nie piszę o moich
    umiejętnościach/wiedzy żebyś mógł określić do czego się nadaję...

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 17. Data: 2012-01-02 23:04:49
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 02 Jan 2012 23:12:19 +0100, Piotr napisał(a):

    > Nie bardzo rozumiem po co ta złośliwość? Przecież nic nie piszę o moich
    > umiejętnościach/wiedzy żebyś mógł określić do czego się nadaję...

    I dlatego właśnie polecam Ci wykładanie chemii, gdyż zakładam, że to jest
    praca odpowiadająca Twoim umiejętnościom. Gdybyś wiedzę i umiejętności
    posiadał, to byś się nie pytał co możesz robić, bo byś od dwóch-trzech lat
    pracował.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 18. Data: 2012-01-03 09:32:19
    Od: "Nixe" <n...@n...pl>

    Użytkownik "tuMEk" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Na mojej pobliskiej /waw/ było coś koło 2zkł brutto.
    >
    > --
    > Liwiusz
    >
    > Gdynia 1300zł br.

    Na cały etat i umowa o pracę?
    Mało prawdopodobne.

    N.

  • 19. Data: 2012-01-03 10:50:53
    Od: Wojciech Jaczewski <w...@o...pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

> [...]
    > praca odpowiadająca Twoim umiejętnościom. Gdybyś wiedzę i umiejętności
    > posiadał, to byś się nie pytał co możesz robić, bo byś od dwóch-trzech lat

    A dwa-trzy lata wcześniej też: gdyby posiadał wiedzę i umiejętności, to by
    od dwóch-trzech lat pracował. I tak dalej...
    Już nie opowiadaj legend, jakież to umiejętności demonstrują ludzie
    podejmujący pierwszą pracę jako programista.

  • 20. Data: 2012-01-03 15:42:36
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Piotr" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Zależy mi na pierwszej pracy. Jestem studentem Politechniki Wrocławskiej,
    > kierunek Informatyka.

    czy możesz podać prawdziwego maila??

    pzdr
    Piotr