PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pensje handlowców w branży IT

  • 11. Data: 2006-07-06 13:44:14
    Temat: Re: Pensje handlowców w branży IT
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    > Nie dziękuję. Powiem Ci tylko, że taki dobry handlowiec, ktory szuka
    > klientów i potrafi pomóc w ich potrzebach może zarobić kilkanaście
    > tysięcy na ręke - mając 1000 zł brutto podstawy.

    kwadratura koła - kto jest napradę dobry, to ma prace zagwarantowana na
    wysokich stawkach.

  • 12. Data: 2006-07-06 13:48:34
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    > W tym momencie wychodzi średnio 2 wyjazdy w miesiącu. Przy aktywniejszym
    > działaniu myślę, że byłoby z 5-6 wyjazdów na miesiąc. Na początek
    > rozpracowanie rynku w województwie, sąsiednich województwach, więc krótkie
    > wyjazdy.

    Czyli na poczatek wdrozenie oraz obsluga z biura. Pozniej wyjazdy.
    Wg mnie warto pomyslec o telemarketingu i PH. Sa ludzie z doswiadczeniem z
    np. TP czy Idei (Orange), ktorzy naprawde ostro "oczyszcza teren".
    PH jezdzi na spotkania, przeprowadza prezentacje i finalizuje.
    Dzial telemarketingu - na stalej i prowizji od sprzedazy PH. Dzieki temu
    wspolpraca pomiedzy dwoma komorkami jest dobra i przynosi konkretne efekty -
    zaobserwowalem cos takiego w Ideii i moge smialo powiedziec, ze sie
    sprawdza.

    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63

  • 13. Data: 2006-07-06 14:22:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek napisał(a):

    > kwadratura koła - kto jest napradę dobry, to ma prace zagwarantowana na
    > wysokich stawkach.

    A ktoś kto jest po drugiej stronie, czyli taka ciapa, ktora stoi i czeka
    na klienta ma 1000 brutto i pracuje od 10 do 18 w handlu detalicznym ;)
    Zycie ;P

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 14. Data: 2006-07-06 17:20:31
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Darek [Thu, 6 Jul 2006 12:40:11 +0200]:

    > Moze jakas wspolpraca nasza firma, my
    > obslugujemy automotive ? :-)

    Masz jakoś ustalone wstępne warunki takiej współpracy? Jeśli
    tak, to podeślij proszę na e.guzikow (na) 3net-tech.pl
    Może to i faktycznie jest ciekawsza opcja niż własny dział
    handlowy.

    Kira

  • 15. Data: 2006-07-06 17:22:06
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Jacek [Thu, 6 Jul 2006 15:19:24 +0200]:

    > A doczytales, ze mozesz pracowac za lada, miec wszystko
    > w d**, byc lojalny wobec szefa i miec 1 000 na reke?? ;)

    No możesz. I cały czas masz swoje 1000 na rękę i ani grosza
    więcej ;> Dobry handlowiec lepiej żyje z prowizji niż z tej
    podstawy przecież.

    Kira

  • 16. Data: 2006-07-06 17:48:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Kira napisał(a):

    > No możesz. I cały czas masz swoje 1000 na rękę i ani grosza
    > więcej ;> Dobry handlowiec lepiej żyje z prowizji niż z tej
    > podstawy przecież.

    Nie tylko 'dobry'. Nawet taki przeciętny też ma lepiej ;)

    j.

  • 17. Data: 2006-07-06 23:38:16
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Niektórzy robią tak, że piszą ogłoszenie "dam pracę..."
    zawierające w miarę dokładny zakres obowiązków przyszłego pracownika
    i wymagają aby starający się o pracę w nadesłanej aplikacji
    zawarł informację na temat interesujących go zarobków.

    A jeśli chodzi o prowizje sam sobie możesz wyliczyć kiedy ci się to opłaca,
    oczywiście uwzględniając czynnik motywacyjny przyszłego handlowca
    i realne rynkowe zapotrzebowanie na twój produkt.

  • 18. Data: 2006-07-07 06:25:59
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):
> [...]
    > i wymagają aby starający się o pracę w nadesłanej aplikacji
    > zawarł informację na temat interesujących go zarobków.

    A w tedy inni piszą że ogłoszenie jest bezsensu, że jak tak można bez
    określenia zarobków.