PracaGrupypl.praca.dyskusjePensje handlowców w branży IT › Re: Pensje handlowców w branży IT
    From: "Jacek" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pensje handlowców w branży IT
    Date: Thu, 6 Jul 2006 15:04:10 +0200

    Użytkownik "Andrzej Misiak" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:e8imdu$e1j$2@node4.news.atman.pl...
    > Witam Wszystkich
    >
    > Od czterech lat prowadzę małą firmę(3-4 osoby) tworzącą oprogramowanie na
    > zamówienie. W tym czasie klienci znajdowali nas sami, a na dodatek udało
    > się
    > stworzyć gotowe systemy(głównie obsługa branży budowlanej i CRM), które
    > możemy zacząć sprzedawać. Stąd narodził się pomysł zatrudnienia handlowca
    > firmie lub podjęcia współpracy z hadlowcem niezależnym.
    >
    > Przy pensji(mniejsza część) + prowizja(większa część), zapewnionej
    > komórce,
> [...]

    Witam,

    Mam wrażenie, że znamy się z mojej poprzedniej firmy.
    Ale odpowiadając na pytanie, to wg mnie handlowiec nie będzie pracować
    ucziciwie i wydajnie za wspomnianą kwotę 1000 brutto.

    Zresztą Panowie - w sklepie spożywczym w Poznaniu - jeśli jest się uczciwym,
    można bez stresów i nadgodzin wyjść 1000 netto (!)

    Jeśli teren działania PH miałby być na całą Polskę, to nie sądzę, aby ktoś
    podjął się tego za 2 000 brutto. Wszystko zależy od osoby, jak jest już z
    doświadczeniem i pracowała w tej branży, zna temat to wiadomo, że będzie
    chciała więcej. Osoba niedoświadczona, tzw. nowicjusz zrobi to po taniej,
    ale nie wiadomo czy skuteczniej. Ponadto - ważne - osoba ma również
    reprezentować godnie firmę, a z całym szacunkiem do innych - nie założyłbym
    garnituru do pracy za 1000 brutto...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek - j...@g...pl