PracaGrupypl.praca.dyskusjePensja i zarobki w motoryzacji? › Re: Pensja i zarobki w motoryzacji?
    From: qnick <"rpajorek\"wytnij\""@op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pensja i zarobki w motoryzacji?
    Date: Wed, 11 Feb 2009 21:01:52 +0100

    belgrano pisze:
    > Witam.
    > Tak sobie chodze po pracodawcach oraz mam wielu znajomych co robią w
    > ASO i moje pytanie czy w innych gałęziach przemysłu też sa takie
    > zagrania, że pensja na papierze na umowe najniższa a reszta to
    > delegacje, oraz często na rękę?
    > Widze że to norma w motoryzacji, może po to by nie chorować i nie brać
    > urlopów bo wtedy nic nie ma z wypłaty. Jak to jest w innych gałęziach
    > gospodarki?

    Podejrzewam, że wszystkie gałęzie tak próbują, ale trzeba z tym walczyć
    i się na to nie godzić bo jaką dostaniesz emeryturę (jak dożyjesz) z
    najniższych zarobków = niskie składki do ZUS. Teraz o tym się może nie
    myśli ale kiedyś to odbiję się na wysokości emerytury. Ja obecnie
    właśnie poszukuję pracy w tej branży (poprzedni zakład się rozwiązał)
    już jestem po kilku rozmowach i na każdej z nich padło takie rozwiązanie
    o jakim piszesz, ale ja się na nie godzę dlatego dalej szukam czegoś co
    będzie odpowiadało mi i przyszłemu pracodawcy najwyżej jak oni wszyscy
    są tacy to zmienię branże bo liczy się człowiek nie branża. Pozdrawiam