PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pani Sraka

  • 1. Data: 2003-06-16 06:35:45
    Temat: Pani Sraka
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    Piątek rano niecała godzina w pracy a ja już miałam starcie z chamska i
    arogancka Sraka ktora pracuje w naszej firmie! Pani Sraka zajmuje sie "
    zbieraniem faktur" jak to zostalo określone przez jedna z osób, zajęcie
    niezwykle ważne. Ale do rzeczy jestem nowa a Sraka stara (pod wzgledem wieku
    i stażu pracy) Sraka sie uwziela na mnie jeseśmy na równorzędnych
    stanowiskach. Starałam się nie zwracać już na nią uwagi , nie dajac sie
    sprowokować. Powodem tych spieć jest wcześniejsze nie porozumienie słowne i
    to wszystko, myślałam że sprawa zakończona. Ale sraka prowadzi dalej jakas
    dziwna wojne. Ja jużn ie wiem co mam robić z nia. A do porozumwienia
    bezposrednio z nia nigdy chyba nie dojdzie jest zbyt bardzo mało
    inteligentna.
    Nie chce az mi sie chodzic do pracy.
    :(

  • 2. Data: 2003-06-16 07:08:55
    Temat: Re: Pani Sraka
    Od: "WOJO" <w...@g...pl>

    Użytkownik "KK" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dziwna wojne. Ja jużn ie wiem co mam robić z nia. A do porozumwienia
    > bezposrednio z nia nigdy chyba nie dojdzie jest zbyt bardzo mało

    Droga Moniko !
    Skoro stać Cię było na napisanie listu tutaj, na grupę, to sądzę, że stać
    Cię będzie także na otwartą
    rozmowę w "cztery oczy" z przeciwniczką w pracy.
    Jeżeli obie dalej chcecie pracować, to jedyną drogą jest porozumienie.
    Spróbuj jej inteligentnie ustąpić w jakiejś ważnej sprawie - sądzę, że to
    napewno doceni.
    Pozdrawiam
    WOJO

  • 3. Data: 2003-06-16 07:30:54
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    WOJO wrote:
> [...]
    >
    > Jeżeli obie dalej chcecie pracować, to jedyną drogą jest porozumienie.
    > Spróbuj jej inteligentnie ustąpić w jakiejś ważnej sprawie - sądzę, że to

    Moze byc tez odwrotnie, jesli uzna, ze ktos ustapil raz, to musi zawsze
    ustepowac. Niestety w postepowaniu z takimi osobami nie ma reguly. Druga
    metoda jest ignorowanie. Rozmawianie krotko i tylko na sprawy sluzbowe i
    konkretne. Wszelkie ataki nalezy ignorowac, nie slyszec tego.

    wer

  • 4. Data: 2003-06-16 07:46:31
    Od: "Anutka" <anutka1504[nospam]@go2.pl>

    ______________ Ania
    ICQ#: 176024909 Current ICQ status: + More ways to contact me
    ______________
> [...]
    > dziwna wojne. Ja jużn ie wiem co mam robić z nia. A do porozumwienia
    > bezposrednio z nia nigdy chyba nie dojdzie jest zbyt bardzo mało

    no coz, nazwisko tej pani mowi samo ze siebie...
    mialam podobną sytuacje, znam to wiec z autopsji. Tylko ze mi sie nie udalo,
    i prace starcilam.;-(

  • 5. Data: 2003-06-16 08:29:20
    Od: "babla" <n...@s...pl>

> [...]
    > Jeżeli obie dalej chcecie pracować, to jedyną drogą jest porozumienie.
    > Spróbuj jej inteligentnie ustąpić w jakiejś ważnej sprawie - sądzę, że to
    Jasne, jasne...

    Od siebie moge dodac, ze czasami wszelkie proby porozumienia spelzaja na
    niczym - sam musialem zrezygnowac kiedys z pracy bo nie moglem sie dogadac
    ze swoim partnerem w pracy. Propozycje sa dwie:
    1. Idziesz do przelozongo/dyrektora i naswietlasz sprawe biarac czesc winy
    na siebie i proszac o delikatna, dyplomatyczna interwencje
    2. prosisz o przeniesienie do innego pokoju i sprawa przycicha
    3. rezygnujesz z pracy

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej

  • 6. Data: 2003-06-16 08:46:26
    Temat: Re: Pani Sraka -" ŻYJ I DAJ ŻYĆ INNYM"
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    Jeszcz raz ja.
    Ignoruję infantylne zachowania Pani Sraki, jak również odpowiadam, krótko
    konkretnie.
    Rozmowa bedzie, mam przynajmniej taka nadzieje jezeli ow Pani przystapi do
    niej.
    Ale swoja droga tez sie zgadzam z hipoteza ze jezeli raz sie ustapi to
    bedzie chciala aby tak bylo zawsze. Zobaczymy co czas pokaze.
    Wam życze powodzenia i absolutnie nigdy nie spotykykania takich Srak:)
    Monika

    " ŻYJ I DAJ ŻYĆ INNYM"

  • 7. Data: 2003-06-17 06:49:59
    Od: "krzysiekk" <p...@p...onet.pl>

    Nie ustępuj starej wrednej małpie niech wie ze z tobą nie ma żartów to
    chyba jedyna metoda na takich ludzi ,pomysł z ustępowaniem już nieaktualny
    mamy 2003 jeśli ktos niezauważył (jestescie na równym stanowisku)

  • 8. Data: 2003-06-17 07:09:18
    Od: "Dariusz Jagła" <d...@g...pl>

    Obawiam sie, ze Pani Monika nie ma racji, a racje ma Pani Sraka (jezeli to
    jest autentyczne nazwisko, w co watpie).
    Skad to wiem?
    - brak faktow i konkretow,
    - same emocje i nieladne okreslenia,
    - slowotok.

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 9. Data: 2003-06-17 08:05:21
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    No cóż na tym świat polega
    że nie wszyscy muszą sie zgadzac. Ale jedno jest pewne moj drogi Panie,
    kultura osobista w pracy obowiązuje wszystkich nawet Panią Srakę.:)

  • 10. Data: 2003-06-17 08:07:16
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    No cóż na tym świat polega że nie wszyscy muszą sie zgadzać.
    A kultura osobista w pracy drogi Panie kolego obowiązuje wszystkich nawet
    Panią Srakę.
    Pozdrawiam