PracaGrupypl.praca.dyskusjePani Sraka › Re: Pani Sraka -" ŻYJ I DAJ ŻYĆ INNYM"
    From: "KK" <m...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pani Sraka -" ŻYJ I DAJ ŻYĆ INNYM"
    Date: Mon, 16 Jun 2003 10:46:26 +0200

    Jeszcz raz ja.
    Ignoruję infantylne zachowania Pani Sraki, jak również odpowiadam, krótko
    konkretnie.
    Rozmowa bedzie, mam przynajmniej taka nadzieje jezeli ow Pani przystapi do
    niej.
    Ale swoja droga tez sie zgadzam z hipoteza ze jezeli raz sie ustapi to
    bedzie chciala aby tak bylo zawsze. Zobaczymy co czas pokaze.
    Wam życze powodzenia i absolutnie nigdy nie spotykykania takich Srak:)
    Monika

    " ŻYJ I DAJ ŻYĆ INNYM"