PracaGrupypl.praca.dyskusje › Umowa - zlecenie

  • 1. Data: 2002-04-30 14:14:10
    Temat: Umowa - zlecenie
    Od: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl>

    Czy nadal obowiazuja przepisy wedlug ktrych za osobe studiujaca/uczaca sie,
    jezeli nie prekroczyla 26 roku zycia, nie placi sie skladki ZUS?

    I ponawiam moje pytanie na temat firm wynajmujacych pracownikow do pracy
    czasowej (np. Temp Service).
    Na podstawie czego rozlicza sie z tempem firma, ktora go zatrudnia
    "papierowo"? Umowa zlecenie? O dzielo? Jak jest w przypadku tempow z ZUSem?
    Ktos byl/jest takim pracownikiem czasowym? Jak wyglada umowa miedzy agencja
    a pracownikiem? Na co zwracac uwage, czego unikac, a o co mozna byc
    spokojnym? Jakie doswiadczenia macie jako pracownicy czasowi?

    Pzdr.

    Marcin/.Barman

  • 2. Data: 2002-05-01 11:18:57
    Temat: Re: Umowa - zlecenie
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    > Czy nadal obowiazuja przepisy wedlug ktrych za osobe studiujaca/uczaca
    sie,
    > jezeli nie prekroczyla 26 roku zycia, nie placi sie skladki ZUS?

    tak-jeśli jest zatrudniona na umowę zlecenie

    sebur

  • 3. Data: 2002-05-01 11:21:03
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2002-05-01 14:04:34
    Od: "Marcin Maziarz/.Barman" <b...@b...biz.pl>

    Użytkownik "sebur" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > tak-jeśli jest zatrudniona na umowę zlecenie

    Dzieki. O to mi wlasnie chodzilo.

    Pzdr.

    Marcin/.Barman